Gå til innhold

Soli

Medlemmer
  • Innholdsteller

    20
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Soli

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 24. juni 1991
  1. Takk for fine svar :-) Da tror jeg at jeg skal fortsette som planlagt. Trivs faktisk veldig godt på dietten og syntes ikke den er vanskelig å følge i det hele tatt.
  2. Har gått 4 uker på PSMF og gått ned 9 kg. Jeg var veldig sløv og trøtt i begynnelsen, men før det gikk 3 uker fikk jeg en energiboost. Er det normalt? Føler meg overraskende opplagt til å ha gått på PSMF så lenge :-) Jeg reiser til syden om ca 3 uker og tenker å fortsette på PSMF til da. (Så lenge formen holder seg fin). Den uka i syden vil jeg likevel passe på kalorimengden og unngå å legge på meg noe annet enn vann. Når jeg kommer hjem tenkte jeg å fortsette på PSMF 3-5 uker til. Startvekt: 83 kg Høyde: 163 cm Kjønn: jente Ønsket vekt: 55 kg Jeg har ikke noen tvil på at jeg klare
  3. Åå, nå lærte jeg noe nytt :-) Kan være det da ja. Så hvis jeg feks legger på 300 kcal de dagene jeg trener, og feks 100 de dagene jeg ikke trener, eller er det for lite? Er det sunnere å spise enda mer, og heller forbrenne de samme kcal på sykling/jogging? Da får jeg jo i meg mer vitaminer/mineraler.
  4. Trener styrke på ca 40-50 min 3 ganger i uken. Det med utholdenheten er at jeg begynner å slite med like mange antall repetisjoner på vektene, som jeg klarte lettere for feks 2-1 uker siden. Er nøye med å velge kalorifattig og proteinrik mat, men har mer lyst til å bli kvitt fettet før jeg bygger mer muskler. Så om jeg kan opprettholde muskelmassen jeg har nå, samtidig som jeg går ned i vekt så er jeg fornøyd. Hva er nevrale tilpasninger? Klarte feks 2 pullups for første gang i går. Er ikke det økt styrke? Har jo lyst å klare flere av dem..
  5. Hei :-) Jeg har som mål å komme under 60 kg (er 164 høy). Jeg valgte styrketrening med kcal underskudd. Har allerede gått ned ca 5 kg på dette de siste 3 månedene. Har levd på rundt 1300 kcal dagen. Selv om jeg har levd på et såpass underskudd så har styrken min økt enormt i forhold til slik den var. Men kjenner at jeg har begynt å stagnere. Jeg blir fremdeles sterkere, men utholdenheten merker jeg har begynt å bli dårligere. Det jeg lurer på, hvor lenge vil opplegget mitt fungere? Når vil kroppen slutte å bygge muskler, og gå over til vedlikehold, for så å "spise opp" musklene?
  6. For variasjon prøvde jeg å lage tunfisksalat til frokost i dag. Jeg blandet da en boks tunfisk, mager kesam, dill, chilipulver, paprikapulver, salt, pepper og litt sitronsaft. Det ble en skikkelig gugge som var vanskelig å få ned selv om jeg hadde salat til. Noen som har en god oppskrift med tunfisk? :-)
  7. Begynner å trene i kveld. Når jeg legger til 50g proteinpulver blir det slik: 21g karb, 23,2 g fett, 136,1 g protein. Ser dette greit ut?
  8. Telte opp det jeg ca spiser i løpet av en dag: 20,2 g fett 18,9 g karb og 95,6 g protein. Ser at jeg trenger iallefall 50g mer proteiner. Går det an å bruke proteinpulver for de 50 siste? Det blir enten det eller tunfisk...
  9. Har faktisk ikke telt karbs, fett og protein. Skal gjøre det framover. Skal ha min første oppkarbing på lørdag.
  10. Er dame. Drikker ikke kaffe. Trener ikke. Usikker på nøyaktig hvor mange kcal jeg får i meg. Spiser 2 store måltider, en yoplait double 0% hver dag. Og spiser av og til en helpakke cherrytomater i løpet av dagen. Er 163 høy. Startvekta var på 79. Har gått på det i over 2 uker. Vekta ligger på rundt 73 nå.
  11. Går på Psmf. Om morgenen føler jeg meg helt super og frisk. Men med en gang klokka blir rundt 1800 føler jeg meg som en zombie. Og da ikke sovetrøtt, men slitentrøtt på en måte. Er dette normalt?
  12. Er jente, 164 høy. Startvekt 79 kg. Er nå på dag 9. Når må jeg ha oppkarbing? Har tenkt å gå på psmf i 3 uker, kanskje 4, kommer an på hvordan det føles på kroppen. Planer om hva og hvordan jeg skal spise ettter PSMF har jeg allerede planlagt. Men kan jeg feks ta pause på PSMF etter 3-4 uker på en uke, for å så starte på PSMF igjen? Eller bare ha det en gang og kjøre på med trening?
  13. Skjærer bort alt fettet på sidene. Men er det mye fett i selve kjøttet?
  14. Er klar over at jeg ikke blir slank og sprek på 2-4 uker :-) etter psmf tenkte jeg å begynne å trene p90x igjen, og spise mat fra Kristine Weber ;-) problemet mitt er at jeg alltid har hatet kondisjon, har trent ganske mye styrke før, men da hadde jeg lite kunnskap om mat. Har lært ganske mye nyttig på fitnessbloggen :-)
×
×
  • Opprett ny...