Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Minikeso synes jeg er bedre å bruke til matlaging fordi de '' klumpene'' er mye mindre! Noen kanskje liker konsistensen bedre til å spise også:-D Så er den 500 gram da, til mye billigere pris enn den vi har her! Ellers kjøper iallefall jeg sukkerfri ketchup, diverse matmel og sånt (De har for eksempel stevia osv til mye bedre pris) - også er de ellers mye bedre på sukkerfri varianter av ting der borte. Kjøp store pakker kyllingfilet fra frysen, men pass på at det er noen som ikke er så mye vann i vekta på:)

Minikeso synes jeg er bedre å bruke til matlaging fordi de '' klumpene'' er mye mindre! Noen kanskje liker konsistensen bedre til å spise også:-D Så er den 500 gram da, til mye billigere pris enn den vi har her! Ellers kjøper iallefall jeg sukkerfri ketchup, diverse matmel og sånt (De har for eksempel stevia osv til mye bedre pris) - også er de ellers mye bedre på sukkerfri varianter av ting der borte. Kjøp store pakker kyllingfilet fra frysen, men pass på at det er noen som ikke er så mye vann i vekta på:)

mhm, kjøpte 4 kg kylling for et par uker siden og merka at det var sykt mye vann i de :( litt kjipt så da blir det nesten like greit å kjøpe "fersk" kylling her hjemme istede

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...