Gå til innhold

ønsker meg et team og en coach !!


idaks

Anbefalte innlegg

jeg er en jente på 23 år. som har i det siste fått veldig lyst til og starte med fitness. noen som vet om team i oslo/akerhus området som tar inn flere på sine team. og hva som evt er krav for å få komme inn?

jeg brenner for trening og har veldig lyst til og starte med fitness. men vet ikke så mye om hva som må til og hvordan jeg skaffer meg team og coach.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nkf-ifbb.no

Her er liste over klubber.

Jeg bare sendte mail til det teamet jeg ville og var på en fellestrening med teamet hvor de så på meg og snakket med meg osv, så fikk jeg svar etter noen dager at jeg var velkommen og fikk deretter coach, program og matplan.

Jeg har ikke tenkt å stille før i 2014 (venter til 2015 også om jeg ikke føler meg klar til 2014), men har ihvertfall team allerede. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A

Jaaaa ... Men .. D e jo sandnes, e litt langt vekke åg, eg bor på hundvåg. Viss d seie deg någe :p

Aner ikke hvor det er :p.. Men greia er jo at man kan komme feks ...hver 3uke og oftere nærmere en konk for å ta formsjekk og poseringstreninger..Man trenger ikke trene der hver dag. Hvis det er medgjørelig anbefaler jeg citygym=) Tror ikke det er noen i stavanger sentrum ish..correct me if Im wrong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaa ... Men .. D e jo sandnes, e litt langt vekke åg, eg bor på hundvåg. Viss d seie deg någe :p

Stavanger Fitnessteam, som er teamet som holder til på City Gym i sandnes, krever ikke at du trener på City for å være med i teamet. du kan trene på hvilket som helst senter i regionen. men det er krav om at du kommer innom til jevnlige formsjekker. Det er ikke verre enn å lage en avtale med noen som kan se på deg, så får du høre hvordan du ligger an :) Dersom det er aktuelt for deg å konkurrere i år vil du bli videreformidlet til noen som kan følge deg opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...