Thomas O Skrevet 2. juni 2013 Skrevet 2. juni 2013 "Augis skrev: Jeg er kjempefornøyd med årets NM! Jeg er debutant, og det var virkelig kjempestas å være med på sirkuset. Første store stevne. Jeg har bare ett ord; MERSMAK! Profesjonelt opplegg av Odin og generelt god stemning hele veien. Kjempeinnsats! Stå på videre Siter
xz- Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 "Nicolai Hildre skrev: Gratulerer eirich og xz- med god gjennomføring av første NM "Nicolai Hildre skrev: Selv om dere ikke møtte opp til premieutdeling! Takk, takk! Hehe, jeg deltok på den lukkede premieutdelingen der eirich fikk utdelt to flotte glass han fikk æren av å fylle. Nicolai Hildre og Thomas O 2 Siter
Gjest Jester Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 "xz- skrev: Takk, takk! Hehe, jeg deltok på den lukkede premieutdelingen der eirich fikk utdelt to flotte glass han fikk æren av å fylle. Det var intimt, men veldig trivelige rammer rundt den sermonien Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.