Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,trenger litt tips til lårøvelser,rumpeøvelser å gjøre emd manualer...jeg synes liksom ikke jeg kommer stort lengre nå med mine 57 kg fordelt på to manualer i helt standard utfall. Har stang så kjører mark med den men får jo ikke til knebøy ettersom at jeg ikke har stativ.

Har prøvd å utføre bulgarske utfall men jeg mister balansen og synes egentlig ikke at jeg får det til..øver litt hver gang da,men synes det heller blir mest fomling og falling og slikt fremfor muskelpump:P

Hip thrust og glutebridge gjør jeg.

Noen andre ideer til øvelser

? Har tenkt å investere i stativ men det blir ikke nå...blir lenge til..:p

Så ja,jeg trener hjemme;)

alt i alt trenger jeg vel øvelser jeg kan gjøre med manualene som er tyngst mulig slik at jeg har mye å gå på av vekt...bulgarske utfall er en av de men jeg må jo få det til først:joyful:.

Noen andre som hr noen andre øvelser å gjøre? Og bortsett fra utfall og markløft ,hvordan trene forside ,bakside lår egentlig? Skulle hatt egen benpress hjemme ,bah:P

Fortsetter under...

Denne går jo bare an så langt som til kanskje 30 kg...det er det tyngste jeg greier å løfte over hue uten stativ...so u get my problem..jeg er mye sterkere i lårene og får ikke nok tyn ut av musklene i lårene med kroppsvekt eller små søte manualer over hodet,hehe...

Jeg kan jo gjøre utfall til the cows come home da,men det tar jo sånn tid å ta 30 reps 15 ganger liksom for å kjenne noe..:confused: Vil virkelig kjenne skikkelig godt at jeg trener lårene,...er kanskje bare kontakten jeg sliter med,det er godt mulig..men likevel..føler at ting har stagnert på ben så jeg må gjøre noe..

Goblet squat, bulgarske utfall, gående utfall, stående utfall, glute kickback
Ja,men har du lest posten min?:p Og problemstillinga mi før du svarte?hehe..jeg får ikke til å gjøre disse bulgarske greiene uten å falle og føttene sklir osv...blir en sånn helt typisk øvelse jeg heller skader meg og får strekk i skrittet:P Fordi jeg alltid ender opp i spagaten i stedet for beina sklir:P

Altså...jeg har ikke noe annet enn manualer...de får jeg bare 57 kg på fordelt på de to...jeg synes det begynner å bli lett med dette nå,....så evt må jeg ha tips til å gjøre nåværende øvelser tyngre uten å legge på mer vekt...evt tips til hvordan utføre bulgarsk utfall uten å falle osv:P og utenom den,knebøy variasjoner er en Challenge for meg ettersom at jeg bare kan gjøre denne også med max 57 kg som går fordelt på de to manualene..:cautious:

Jeg føler meg vanskelig:P Men det er jo derfor jeg spør ..fordi jeg ikke vet helt hvordan jeg skal få trent låreneskikkelig mer,for jeg kjenner så og si ingenting etter trening lenger som for eksempel jeg gjør på overkroppen...

Annonse

Ja,men har du lest posten min?:p Og problemstillinga mi før du svarte?hehe..jeg får ikke til å gjøre disse bulgarske greiene uten å falle og føttene sklir osv...blir en sånn helt typisk øvelse jeg heller skader meg og får strekk i skrittet:p Fordi jeg alltid ender opp i spagaten i stedet for beina sklir:p

Bruk sko så du ikke sklir da. Legg hele fotvrista nedpå benken og ikke bare tåballene, det gir bedre stabilitet.

Tren f.eks etbeins strake markløft for å øke stabiliteten din.

Bruk sko så du ikke sklir da. Legg hele fotvrista nedpå benken og ikke bare tåballene, det gir bedre stabilitet.

Tren f.eks etbeins strake markløft for å øke stabiliteten din.

Ja sko går jo men synes jeg sklir til og med da..men jeg skl skaffe meg noen sånn matter nå da,kan hende det hjelper...har veldg dårlig balanse generellt så hadde ikke hatt noe vondt av å trene mye stabilitet:P
Jeg har prøvd å Google men den fikk jeg lite av,ettersom at jeg ikke kan spørre spørsmål:p

mente at du kunne google de øvelsene jeg listet opp, dersom du ikke var sikker på hvordan de utføres

men om du googler "håndvekter + beintrening" kommer det også opp en del. altså:)Styrketrening - øvelser for sterkere ben | Aktiv Trening

mente at du kunne google de øvelsene jeg listet opp, dersom du ikke var sikker på hvordan de utføres

men om du googler "håndvekter + beintrening" kommer det også opp en del. altså:)Styrketrening - øvelser for sterkere ben | Aktiv Trening

Takk:D Jeg er dårlig til å søke,hehe:P

Annonse

Sliter du med stabilitet i bulgarske, så kan du begynne uten vekter der.

Om du ikke har gjort bulgarske mye før, så tipper jeg du blir å kjenne det godt selv uten vekter om du går langt nok ned :)

For å få feste og unngå å skli, enten med sko, eller barføtt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...