Gå til innhold

LIfeProof


Therese

Anbefalte innlegg

Har investert i iPhone5 og siden jeg er i forsvaret og har tenkt å være det en stund til, så har jeg erfaring fra tidligere at det kan være greit med en solid deksel til phonen!

Tidligere har jeg ikke brukt annet enn vanlige deksel pluss en plast-antiripergreier til skjermen, det har jo gått greit til nå men better safe than sorry?

ANYROAD!

Etter litt googling fant jeg denne iPhone Cases and iPad Cases | LifeProof som visstnok var bedre enn Otterbox

Noen som har erfaring med LifeProof? :)

Det koster ca 650kr, men en kan få det ned til 200kr på ebay (feks)

New Life Proof Water Resistant Dirt Proof Apple iPhone 5 Case Cover Skin Fre | eBay

Noen som har erfaring fra Ebay? Har ikke handlet der før, og selv om det står at ting er nytt - er det faktisk det? :p

Kjipt å måtte kjøpe sammen tingen to ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nobro

Den du linker til sendes fra Canada og er garantert legit, Therese. Hadde den kostet 30kr fraktfritt fra Kina, så hadde det vært fake.

Edit; her ahr du en som er litt billigere, også legit. Lifeproof iPhone 5 Case Water Dust Shock Snow Proof Tough Heavy Duty Black | eBay

edit2: 140kr fraktfritt fra Kina Lifeproof Waterproof Shockproof PC Case Cover for iPhone 5 | eBay seems slightly legit

Edit3: Ser ut som beste alternativet. Under 200kr totalt fra England. Jeg ville valg denne Lifeproof iPhone 5 Waterproof Shockproof Dirtproof Case Protect Your iPhone | eBay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har god erfaring med å handle fra eBay, men som det nevnes over her sjekk at selgeren har solgt mye og har fått en god score, gjerne kjøp kun i fra folk som er toprated. Mange av de som selger på eBay driver vanlige forretninger i USA/Canada/UK, og der tviler jeg på at varene er forfalsket :) Vær litt mer forsiktig med Asia :p

EDIT: Om du har Paypal og har fått koplet kontoen opp til et kort/en bankkonto, burde det være easy peasy å handle med den via eBay - pleier å være superenkelt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...