Gå til innhold

Nord-Trøndelag - Innherred - Levanger, treningssentre i mitt område


Jon A

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om det er noen Nord-Trøndere her, mer spesifikt Levanger. Jeg trener for øyeblikket på Care i Levanger, men synes ikke det passer til mitt treningsbehov, i tillegg til at det alltid er kø (og sykt mange grupper av irriterende bro's som opptar både plass og ører).

Har noen erfaring med Levanger Gym? Eller andre anbefalinger?

Om en moderator synes denne tråden er feilplassert kan den gjerne flyttes til riktig gruppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andrea Rostad Halsan trener/trente på Levanger Gym, ser i loggen hennes at hun er i USA for tiden, så ikke sikkert hun har mulighet til å svare. Men du kan evt få intrykk av hvordan det er på Levanger gym, tror ikke det er så ille (ikke vært der selv)

Om du har tilknyttning til sykehuset, så har du mulighet til å trene der også, helt kurrant fasiliteter.

Ellers har du jo også muligheter på Skogn, der er det en styrkeløftklubb, så regner med de har greie muligheter om frivekter er prioritert.

3T tipper jeg blir rimelig likt Care, så det er vel bare å gi bæng i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener stort sett kun med frivekter ja, i tillegg til egenvektstrening. Skogn er absolutt en mulighet, men bor på Levanger. Spørs om det blir å prøve Levanger Gym, hører det er et godt styrketreningsmiljø der. Takker for tips :)

Om Andrea Rostad Halsan har noen formening om Levanger Gym ville det vært greit å høre det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levanger gym is the shit vettu! Jeg har jobba litt både på Care og på gymmen, og er veldig glad i begge stedene i grunn. Care har vel kanskje mest å tilby mtp utstyr, timer etc, men selv trives jeg best på gymmen. Litt annet miljø der, og (heldigvis) litt mindre folk. Om du kun er interessert i å trene med vekter uansett, så ville jeg nok gått for det :) Du kan jo stikke innom og ta en prøvetime. Hører rykter om at de har gjort litt oppgraderinger mens jeg har vært borte også, så gleder meg til å komme hjem og ta ei økt igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppers! Trener med frivekter, romaskin og tredemølle. Har noen mnd binding igjen på Care, så det blir å trene der en stund til :) Trives godt på Care, men må planlegge veldig når man skal dra dit for å slippe det verste køjaget :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...