Gå til innhold

Tips til hvordan bli kvitt mage fettet?


Diana

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har de siste 6 mnd jobbet med bikini kroppen. Men føler ikke at jeg har kommet så veldig langt desverre. Har lagt om kostholdtet og trener en god del. Både styrke og svømming.

Det jeg lurer på om noen har tips til hvordan jeg kan bli kvitt magefettet via kostholdet? Uten å gå på diett. Dietter funker ikke for meg.... håper noen har noen tips som kan hjelpe meg. Vil så veldig gjerne gå i bikini uten å skemmes i sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hva du legger i begrepet diett. Det er ikke rocket science. Som LeanMachine sier over, skal du ned i vekt så må det mer ut av kroppen enn inn. Altså, spise mindre enn du forbrenner. Men si litt mer om deg selv, hvordan/hvor mye du trener og eksempel på kostholdet ditt gjennom en dag.

Når det er sagt, du blir ikke kvitt magefettet gjennom riktig kosthold og trening, du kan ikke punktslanke deg. Men generelt fettnivå i kroppen går ned med rett kombinasjon av de to. Bare pass på at du ikke spiser for lite, det er typisk felle som mange gjør. Blir vanskelig å holde oppe motivasjonen og kroppen går over i en form for sparemodus der du forbrenner lite fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...