J.N Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hei på dere:) Jeg trenger noen tips på noen bra øvelser for legger med stang eller manualer. Håper på respons:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje_86 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Kan bruke smithmaskin. Bare å stå på en sånn stepkasse og ha stanga på ryggen slik som i knebøy, og så tar du tåhev. Eller gjør som meg som har fått leggene gratis ved hjelp av jogging i skogsterreng. Har så og si aldri trent leggene, men jammen har de vokst etter at jeg startet med å jogge. Oppoverbakker og å jogge på tær gir god effekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.N Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Kan bruke smithmaskin. Bare å stå på en sånn stepkasse og ha stanga på ryggen slik som i knebøy, og så tar du tåhev. Eller gjør som meg som har fått leggene gratis ved hjelp av jogging i skogsterreng. Har så og si aldri trent leggene, men jammen har de vokst etter at jeg startet med å jogge. Oppoverbakker og å jogge på tær gir god effekt. Likte jogge ide'n Tonje_86 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sentadilla Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Gå i en trapp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.N Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Gå i en trapp... går mye i trapper, er ikke no annet på jobb:p Sentadilla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.N Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 går mye i trapper, er ikke no annet på jobb:p Men i forhold til trapper. hvor lenge skal jeg gå og med eller uten vekter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selters Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Kan bruke smithmaskin. Bare å stå på en sånn stepkasse og ha stanga på ryggen slik som i knebøy, og så tar du tåhev. Eller gjør som meg som har fått leggene gratis ved hjelp av jogging i skogsterreng. Har så og si aldri trent leggene, men jammen har de vokst etter at jeg startet med å jogge. Oppoverbakker og å jogge på tær gir god effekt. Jogging og kanskje sykling støttes. Det virker som mange som løper/jogger/trener mye, får bra legger. Fyll på med en stående legghev med stang, evt i Smith, og sittende legghev en gang i uka. Jeg hadde bra legger da jeg gikk 2x30 minutter til skolen fem ganger i uka samt trente dem en gang i uka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grishnackh Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 En fots tåhev med manual funker meget bra og. Still kassen inntil noe , hold deg fast med ene armen og manual i andre. Ei sia om gången Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.