Magsa Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Nå har jeg kjørt et styrkeprogram i ca to måneder med disse øvelsene: Knebøy Strak mark Bulgarsk utfall Hip thrust/glutebridge Leg ex Chins Skulderpress Row Armhevinger Dips Triceps i kabel Bicepscurl Trener dette i en 2-splitt, altså underkropp/overkropp tilsammen 4 dager i uken Nå merker jeg at jeg begynner å bli lei å kjøre samme programmet. Har dere råd om hvilke øvelser jeg kan bytte ut med andre, men samtidig få trent samme muskelgruppe? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hva med å prøve ut et annet program, ferdigoppsatt, som går over fire dager? Som f.eks: X-Size for maksimal muskelvekst - Fitnessbloggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magsa Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Hva med å prøve ut et annet program, ferdigoppsatt, som går over fire dager? Som f.eks: X-Size for maksimal muskelvekst - Fitnessbloggen Ja, kan ta en titt på dette! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grishnackh Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Markløft, knebøy og benk i alle mulige variasjoner er jo ikkje å se bort ifra. Diverse øvelser der vekt skal over hode er alltid gøy å leke med rykk, støt, press og bøyd press er mulig å kjøre med stang, manual, kettlebell. En kan kjøre enhånds varianter med stang osv. Samme gjelder i grunn for Mark, bøy og benk. Variasjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håvard Vika Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hva med Starting Strength? Workout A 3x5 Squat 3x5 Bench Press 1x5 Deadlift Workout B 3x5 Squat 3x5 Press 5x3 Power Cleans Det er ikke spesielt gøy, men du blir fort sterk av det. Det å ta masse forskjellige øvelser er ikke nødvendigvis et mål i seg selv. Det er ofte bedre å bare bli skikkelig sterk i de få viktige øvelsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.