Gå til innhold

Ikke Markløft (joda.. er det)


Tor

Anbefalte innlegg

Synes det så veldig bra ut jeg også, men...har du ikke flere vektplater der borte? :cool:

Men seriøst - det jeg likte best var at du gikk til vertikalt og ikke fulgte opp med den alt for vanlige "og så bøyer vi oss litt bakover når vi først er i gang" på toppen. Det med hoften er sikkert bra med din kroppsbygning, og bøye den vil sikkert gi deg en bedre bane. Men - utførelsen var definitivt en av de bedre jeg har sett av "ikke-profesjonell" trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker teknikken, men er blind! Hva kan jeg gjøre bedre?

Og våge den som sier jeg må trene mer bein, da dette - tro det eller ei - er en av beinøvelsene mine om dagen.

Veldig bra set-up. Hvis jeg skal pirke:

1) Kjør hoftene bakover på vei ned, og ikke tenkt på å bøye knærne før stanga kommer under de.

2) Prøv å ha litt mer nøytral hode\nakkeposisjon. Press ut ei dobbelhake, og lås hodet der =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra set-up. Hvis jeg skal pirke:

1) Kjør hoftene bakover på vei ned, og ikke tenkt på å bøye knærne før stanga kommer under de.

2) Prøv å ha litt mer nøytral hode\nakkeposisjon. Press ut ei dobbelhake, og lås hodet der =)

Liker hva jeg hører! Hadde ikke tenkt på det med nakken - enda jeg opplærer andre i det same selv. Rart det der. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det så veldig bra ut jeg også, men...har du ikke flere vektplater der borte? :cool:

Men seriøst - det jeg likte best var at du gikk til vertikalt og ikke fulgte opp med den alt for vanlige "og så bøyer vi oss litt bakover når vi først er i gang" på toppen. Det med hoften er sikkert bra med din kroppsbygning, og bøye den vil sikkert gi deg en bedre bane. Men - utførelsen var definitivt en av de bedre jeg har sett av "ikke-profesjonell" trening :)

Flott å høre! Beina mine takler ikke mer en snaue 90kg med død stopp :( Pinglete! Satser på 95kg over nyåret ;)

selv om man ikke jobber på ikke-profesjonelt nivå er det greit å kunne baseøvelsene ned til pirk. Her er dere til stor hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...