Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes det så veldig bra ut jeg også, men...har du ikke flere vektplater der borte? :cool:

Men seriøst - det jeg likte best var at du gikk til vertikalt og ikke fulgte opp med den alt for vanlige "og så bøyer vi oss litt bakover når vi først er i gang" på toppen. Det med hoften er sikkert bra med din kroppsbygning, og bøye den vil sikkert gi deg en bedre bane. Men - utførelsen var definitivt en av de bedre jeg har sett av "ikke-profesjonell" trening :)

Fortsetter under...

Jeg liker teknikken, men er blind! Hva kan jeg gjøre bedre?

Og våge den som sier jeg må trene mer bein, da dette - tro det eller ei - er en av beinøvelsene mine om dagen.

Veldig bra set-up. Hvis jeg skal pirke:

1) Kjør hoftene bakover på vei ned, og ikke tenkt på å bøye knærne før stanga kommer under de.

2) Prøv å ha litt mer nøytral hode\nakkeposisjon. Press ut ei dobbelhake, og lås hodet der =)

Veldig bra set-up. Hvis jeg skal pirke:

1) Kjør hoftene bakover på vei ned, og ikke tenkt på å bøye knærne før stanga kommer under de.

2) Prøv å ha litt mer nøytral hode\nakkeposisjon. Press ut ei dobbelhake, og lås hodet der =)

Liker hva jeg hører! Hadde ikke tenkt på det med nakken - enda jeg opplærer andre i det same selv. Rart det der. Takk!

Synes det så veldig bra ut jeg også, men...har du ikke flere vektplater der borte? :cool:

Men seriøst - det jeg likte best var at du gikk til vertikalt og ikke fulgte opp med den alt for vanlige "og så bøyer vi oss litt bakover når vi først er i gang" på toppen. Det med hoften er sikkert bra med din kroppsbygning, og bøye den vil sikkert gi deg en bedre bane. Men - utførelsen var definitivt en av de bedre jeg har sett av "ikke-profesjonell" trening :)

Flott å høre! Beina mine takler ikke mer en snaue 90kg med død stopp :( Pinglete! Satser på 95kg over nyåret ;)

selv om man ikke jobber på ikke-profesjonelt nivå er det greit å kunne baseøvelsene ned til pirk. Her er dere til stor hjelp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...