Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

seriøst ikke gå noe under 2000 kalorier

spørsmålet er hvorfor du går på den dietten, det er ikke noe lang tids diett du bør spise sunt og prøve å forandre livstilen over lengere tid.

hvis du tror du klarer å gå på den dietten uten i flere år uten sprekke go for it :p

Hvorfor ikke svare på spørsmålet?

PSMF er ikke en diett man skal spise 2000 kcal på.

Om PSMF er riktig diett for denne personen, er en annen diskusjon.

Om denne personen faktisk bare spiser 600 til 1000 kcal om dagen så skulle hun gått ned mer enn hun gjør nå.

Jeg mistenker at det er en vannretensjoneffekt som er på gang her. Om hun fortsetter en stund til, og etter hvert tar en spisedag der hun spiser en del karbohydrater, men holder fett og proteininntak konstant, så skal en del av disse kiloene med vann slippe, altså urineres ut etter hvert.

jeg teller kalorier hver dag, og går aldri over 600 kalorier per dag. så egentlig er det et regnestykke som burde gå opp. skjønner absolutt ikke hvorfor jeg ikke går ned i vekt. uansett om jeg ikke hadde gått på psmf, burde jeg ha gått ned med 600 kalorier per døgn. derfor trener jeg heller ikke mer enn 2 ganger i uka. for det er ikke bra for kroppen pga så lite kalorier.

600 kalorier om dagen?

Masse gode svar her :) For å gå ned i vekt, må du ete nok kcal. Men du må ete dei rette. Trege karbohydrat er viktig. Om du spiser for lite kcal, tror kroppen det er hungersnød, og går over på sparebluss, og vektreduksjonen uteblir, helt til den gir opp, og då vil du gå ned i vekt..... Muskler og fett forsvinner og almenntilstanden din blir og redusert. IKKJE BRA!!!

Då vil eg heller anbefale deg lavkarbo-diett i 3-6 mnd.

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...