Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Mette :D

Du har en del cm å gå på når det kommer til dybde. Du kan prøve å kjøre en den del bøy til benk / boks hvor du lærer å sette deg skikkelig ned. Det virker som overkroppen din havner ganske langt frempå. Tenk at du skal sette deg ned på en stol med vekten på helen.

Andre ting som kan gjøre at du kommer dypere er å tøye adductorene, anklene, hamstring og rumpe. Pluss gjennomføre øvelsene i filmen over.

Skal en tur på trening nå, skal se om jeg får filmet div øvelser du kan bruke ;)

Annonse

Wops, det så jeg ikke ;P Bortkastet filming på trening.....

Hvis det er noen trøst kan du få poste det i loggen min uansett :D Selv om bøyen min er noe helt anna enn det surret jeg postet her for lenge siden, tar jeg alltids i mot flere tips!

Lurer på hvordan denne i det hele tatt dukket opp igjen. Du har jo bare hatt sånn ikke rent lite fremgang da, Mette M! 72,5kg arbeidsvekt med det jeg nesten tror kan kalles bunnsolid teknikk (y) Du når nok fint målet om 85kg ut året, om ikke en god del mer enn det! :joyful:

Lurer på hvordan denne i det hele tatt dukket opp igjen. Du har jo bare hatt sånn ikke rent lite fremgang da, Mette M! 72,5kg arbeidsvekt med det jeg nesten tror kan kalles bunnsolid teknikk (y) Du når nok fint målet om 85kg ut året, om ikke en god del mer enn det! :joyful:

Tusen takk søte du, jeg håper det :D Gøy å se slike videoer nå, det har jo tross alt skjedd littegrann siden jeg begynte å henge her :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...