Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ettersmaken var litt rar, men smaken var god! Tommel opp! :D (verdt å nevne at caffe latte ikke er min favoritt, så jeg er nok ikke personen mest egnet til å si om den var god eller ei - gi meg heller cappuccino!)

Synes denne var god.

Kommer til å kjøpe den flere ganger.

:)

Fortsetter under...

Fatter ikke hvorfor folk klager på dyr cc? den nye med 420 g koster jo det samme som den gamle med 300 g på både obs og samtlige Coop butikker,21 kr omtrendt.Dyrt? Neppe...50 kr for en bos på 100 gram,,kjøper jeg gjerne!

Fatter ikke hvorfor folk klager på dyr cc? den nye med 420 g koster jo det samme som den gamle med 300 g på både obs og samtlige Coop butikker,21 kr omtrendt.Dyrt? Neppe...50 kr for en bos på 100 gram,,kjøper jeg gjerne!

Har vel noe med at prisen er forskjellig rundt omkring i landet.

Er som Tine selv har sagt, at de har satt opp prisen marginalt for å dekke emballasje kostnader. Prisen som havner i butikken er bestemt av de forskjellige butikkene. Så om man skal skylde på noen for kravtig pris-stigning når det kommer til CC så er det den butikken du handler i sin feil, dersom prisen har steget voldsomt.

Annonse

Så om man skal skylde på noen for kravtig pris-stigning når det kommer til CC så er det den butikken du handler i sin feil, dersom prisen har steget voldsomt.
Det har jeg da aldri påstatt hellero_O. Og ja jeg er helt klar over at det ikke er butikkens feil for jeg jobber selv i butikk. Men nå kommer det an på om butikken er drevet privat eller offentlig mtp eier. da bestemmer de nok litt selv hvis man driver for eksempel en kiwi butikk med franchise navnet "kiwi" men er en familiebedrift for eksempel;)
Det har jeg da aldri påstatt hellero_O. Og ja jeg er helt klar over at det ikke er butikkens feil for jeg jobber selv i butikk. Men nå kommer det an på om butikken er drevet privat eller offentlig mtp eier. da bestemmer de nok litt selv hvis man driver for eksempel en kiwi butikk med franchise navnet "kiwi" men er en familiebedrift for eksempel;)

Var ikke et angrep, kun en opplysning.

Var ikke et angrep, kun en opplysning.
Greitnok det,følte det ikke som et angrep men jeg hadde jo ikke sagt noe om at jeg skylder på butikkene :) Bare at det var dumt at noen butikker sogte den dyrere,det blir ikke det samme:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...