Gå til innhold

Motivasjon :)


Katarina

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg tidenes motivasjon :) . Jeg gjeste trente på et studio, har vært der noen ganger før. Hver gang jeg har vært der har jeg lagt merke til at han som er pt der, titter veldig når jeg utfører øvelsene. I går kom han bort til meg litt forsiktig og spurte; er du utdannet pt eller noe i den retningen?? :) :) jeg måtte være ærlig å svare ; nei , bare interessert i trening. Ok, for det er så sjelden å se ei dame utføre slike øvelser(knebøy,markløft osv) så riktig og så tungt som deg, var hans begrunnelse for spm :) . Gjett om resten av treningen gikk lett. Ordentlig gøy var det :) . Og motivasjon for å holde på videre. Det er 1 år siden jeg første gang satte mine bein på et trenings studio, og når jeg ser det slik er jeg veldig fornøyd m utviklingen. For jeg startet som de fleste jenter, i salen og på tredemølla. Nå er det bare å fortsette å pumpe i vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy :D

Jeg hadde en sånn type opplevelse forrige uke :D

Han som er PT her jeg trener begynte å jobbe på gymmet omtrent samtidig som begynte å trene frivekter. Så han har sett meg en del der oppe.

Han kom bort til meg en dag forrige uke å sier: " Så bra framgang du har hatt siden du begynte her... Ser stor forskjell på kroppen din..." :D

Moro å høre sånt ja. Jeg blei vel litt forlegen og glad på en gang :p Han sa det så høyt og tydelig og det var MANGE på gymmet den dagen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :D

Jeg hadde en sånn type opplevelse forrige uke :D

Han som er PT her jeg trener begynte å jobbe på gymmet omtrent samtidig som begynte å trene frivekter. Så han har sett meg en del der oppe.

Ja det er godt å få tilbake melding på det vi gjør :) det må bety at du har gjort det bra, ellers ville han ikke lagt merke til deg ;)

Han kom bort til meg en dag forrige uke å sier: " Så bra framgang du har hatt siden du begynte her... Ser stor forskjell på kroppen din..." :D

Moro å høre sånt ja. Jeg blei vel litt forlegen og glad på en gang :p Han sa det så høyt og tydelig og det var MANGE på gymmet den dagen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...