Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvordan jeg enklest mulig kan gå ned ca 5 kg? både aktivitets og ernæringsmessig?

Er moderat aktiv med løping, spinning og svømming, men trener ikke styrke. Tror den rette beskrivelsen av meg vil være tynnfeit.

Jente, 20 år - 169 cm.

på forhånd takk for all hjelp!

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Skrevet
Kan noen fortelle meg hvordan jeg enklest mulig kan gå ned ca 5 kg? både aktivitets og ernæringsmessig?

Er moderat aktiv med løping, spinning og svømming, men trener ikke styrke. Tror den rette beskrivelsen av meg vil være tynnfeit.

Jente, 20 år - 169 cm.

på forhånd takk for all hjelp!

Hvor mye veier du? Da kan vi hjelpe mer som er "enklest" mulig å gå ned 5kg :)

20år+169 cm sier lite :)

Skrevet

Greit å vite vekta, ja :)

Om en er 'tynnfeit' er det som regel viktigere å legge på seg litt muskler for å forme kroppen, enn å slanke seg 5 kg. 5 kg mindre uten mer muskler vil vanligvis ikke gjøre deg mindre tynnfeit.

Skrevet

tynnfeit er jo navnet på noen som er tynn, men ikke eier muskelmasse. Disse kan gjerne i tillegg spise usunt sett med mine øyne, altså boller med sjokade til lunsj og de legger heller ikke på seg lett. Du ser disse tynne folkene med sukkerbrusen i handen til en hver tid og vet at ordet gym er for dem ett fremmedord. Så vil du slutte å være en tynnfeiting må du spise riktig og finne frem manualene. Om å spise riktig finnes masse reportasjer og artikler på bloggen og også om hvordan starte og trene.

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...