Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har utført denne øvelsen 2 ganger nå, og når jeg begynner å komme litt opp i vekt på denne øvelsen så har jeg en lei tendnes til å slippe stangen rimelig hardt på låret på vei ned.

Andre som har opplevd dette, eller har noen cues til hvordan unngå det?

Fortsetter under...

Ikke bare mangler gymmet mitt den drapsmaskinen, men jeg kan se flere grunner til at jeg ikke vil bruke smith maskinen ever. I akkurat denne sammenhengen så har jeg tilgode å se en stang på denne maskinen som er relativt god å holde i?

Annonse

Jeg har planer om å prøve straps i morgen, da det er fullt ut grepet som hindrer meg fra å løfte tyngre, og det er skuldre/traps som er fokuset med øvelsen.

Jeg har pinsa ca i hoftehøyde, akkurat lavt nok til at jeg kan bruke bena til å løfte også. Skal se om alt ordner seg med straps og litt justeringer imorgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...