Mae85 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hei. jeg har blitt spurt om å lage en kostholds plan og det er i å for seg greit, det er for en som skal legge på seg (muskler) er det noe jeg burde tenke ift mengde proteiner, fett og karbohydrater? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optimus Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hvis det i og for seg er greit, burde du vel vite litt mer hvis du skal lage en kostholdsplan? Les kostholds-faq'en. Der står alt du lurer på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicie Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Han/hun må ihvertfall alltid ligge i overskudd hvis musklene skal vokse og han/hun bør få i seg en del proteiner Mer vet jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mae85 Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 hvor finner jeg den Optimus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Martin Tryti Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 link nr 3 inne på kostholdsforumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.