Gå til innhold

Stig Martin Tryti

Medlemmer
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Stig Martin Tryti

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 05. sep. 1992
  1. Spør du meg er treningsprogram veldigt individuelt, det kommer ann på hvordan DIN ideelle fysikk ser ut som. Og det er ikke så nøye hvilken øvelser du kjører, men at du faktisk får skikkelig kontakt med muskelgruppa som du trener og tren den hardt!! ( Men anbefaler såklart å kjøre flerleddsøvelser) Håper du skjønner hva jeg mener og lykke til med treninga :-)
  2. link nr 3 inne på kostholdsforumet
  3. bruk appen shapeup ( den kommer også som gratisutgave) da får du også full oversikt av karbs, fett og proteiner
  4. Hei. Lurte på litt ang. min kost Har hatt en jevn underskudd over lengre tid og trent 3 dager i uken med tung styrketrening, og er nå komt ned i rundt 80 kg. men ser at det blir litt lite muskler fordelt på 194 cm Har som mål å bli 85 kg med mest mulig muskler og minst muligt fett (slik som alle andre) hehe Er en mann på 20 år,194cm, og har en realtivt sittestillende jobb men prøver å være mest mulig aktiv på fritiden, Trener fullkroppsprogram ( Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen ) som står her. Pr dag ligger eg på 2,5gr/ ønsket kroppsvekt med proteiner, 1gr/ønsket krop
×
×
  • Opprett ny...