Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet at jeg sikkert er på feil forum, i de forstand at sikkert alle her mener jeg må trene for å redusere fettprosenten min. Men av forskjellige grunner som jeg ikke kan utdype her (i fare for å bli gjenkjent), har jeg dessverre ikke mulighet tilå trene så mye, og det kan gå lange perioder der jeg er nødt til å forholde meg rimelig inaktiv. Har dessverre en litt for høy fettprosent som jeg gjerne skulle gjort noe med, så regner med at det er noe jeg kan gjøre med kostholdet...? Jeg er 1.80 høy og veier 69 kg:) håper at noen av dere flinke sjeler her inne kan gi meg noen vink på hva jeg kan gjøre (utenom trening) for å få ned fettprosenten min...:)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19995-reduksjon-i-fettprosent-uten-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, du kan selvfølgelig redusere fett%, men det gjør jo trolig at du da mister mye muskelmasse også... Mer å si om det er vanskelig, siden du ikke oppgir mer info i fare for å bli gjenkjent :)

Du kan jo spise mye proteiner for å bevare den muskelmassen du har, men det er vanskelig når du må på underskudd av kalorier for å få fett% ned.

...og enda vanskeligere blir det av de lange periodene med inaktiv livsførsel.

En kropp som ligger på en sofa trenger ikke muskler. Så når du begynner på kcal underskudd vil du brenne av muskelmasse.

Lite gunstig og ikke å anbefale.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...