Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har mistet veldig mye motivasjon for normal jogging, svømming og roing nå i det siste etter å ha holdt på med dette i et par år nå. Jeg er veldig interessert i å begynne med boksing som kardio og vurderer sterkt å gå til innkjøp av boksehansker og boksesekk. Derfor lurer jeg på om noen her har tips til gode øvelser jeg kan gjøre med dette for å øke utholdenheten min, samtidlig som jeg forbrenner fett og får synlige muskler.

Fortsetter under...

Tips nr. 1 dersom du ønsker å få noe trening utav et par boksehansker må da virkelig være å melde deg inn i en bokseklubb? Finn en skikkelig en, mistenker at det finnes et og annet sted som ikke er så nøye med hva medlemmene bedriver i helgene. :p Når du lærer deg basic slagteknikk (nei, det er ikke noe du kan fra før om du ikke har lært det) kan du kjøre kondisjonstrening på tung sandsekk, der du i bunn og grunn bare skal jule opp sekken så grundig som mulig over f.eks. 2 minutter. Det høres ikke så ille ut, og er ganske moro... de første 15 sekundene. Så er det j**lig, så blir det enda værre, og så enda værre, og når det føles som du har stått der en halvtimes tid sier tidtageren din "Flott innsats! Bare 1 1/2 minutt igjen nå, KJØR PÅ!" :wideyed::grumpy::shifty::sick::dead:

Drev selv med thaiboksing i et års tid for noen år siden, og kan ikke si annet enn at det er både god og utrolig morsom trening.

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...