Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min erfaring med moderat lavkarbo har vært strålende. Holder meg generelt unna raske karbohydrater, men spiser jevnt litt trege karbohydrater i løpet av dagen. Noen dager spiser jeg nesten ikke karbo i det hele tatt, men andre dager blir det litt mer. Maks 150. Og jeg trives veldig godt med det. Søtsuget er mye lavere enn før, men synes at det kommer tilbake om jeg spiser alt for lite karbo og hvis jeg spiser for mye karbo. Så for meg er det tydelig et område jeg bør holde meg innenfor, og det varierer nok fra person til person. Jeg lever ikke helt nazi på dette kostholdet og unner meg et wienerbrød og sjokolade en gang i blant. Da merker jeg at jeg får mer vann i kroppen og at huden blir uren. Men det kan jeg leve med, for man må ha ferie også :p

Du lurte lenger oppi her på hva man kan spise til frokost, så jeg tenkte jeg skulle fortelle om min favorittfrokost: Nøttegrøt! Malte nøtter med litt havregryn (ca 3deler nøtter og 1 del havre) blandet med kokosmelk eller vanlig melk. Gjerne med prottispulver. Varm i mikroen. Driiiitnajs :)

Fortsetter under...

Min erfaring med moderat lavkarbo har vært strålende. Holder meg generelt unna raske karbohydrater, men spiser jevnt litt trege karbohydrater i løpet av dagen. Noen dager spiser jeg nesten ikke karbo i det hele tatt, men andre dager blir det litt mer. Maks 150. Og jeg trives veldig godt med det. Søtsuget er mye lavere enn før, men synes at det kommer tilbake om jeg spiser alt for lite karbo og hvis jeg spiser for mye karbo. Så for meg er det tydelig et område jeg bør holde meg innenfor, og det varierer nok fra person til person. Jeg lever ikke helt nazi på dette kostholdet og unner meg et wienerbrød og sjokolade en gang i blant. Da merker jeg at jeg får mer vann i kroppen og at huden blir uren. Men det kan jeg leve med, for man må ha ferie også :p

Du lurte lenger oppi her på hva man kan spise til frokost, så jeg tenkte jeg skulle fortelle om min favorittfrokost: Nøttegrøt! Malte nøtter med litt havregryn (ca 3deler nøtter og 1 del havre) blandet med kokosmelk eller vanlig melk. Gjerne med prottispulver. Varm i mikroen. Driiiitnajs :)

Har levd moderat lavkarbo lenge nå og det funker ikke for meg altså..det blir en litt dårlig mellomting liksom:P Men hey,kjempe bra at det funker for deg da:)

Nå er det så lite karbs på denne dietten at havregryn og noe særlig med nøtter kan jeg ikke spise,nøtter kan jeg spise så lite av at jeg tenker at jeg heller bruker karbene mine på noe med mer mat:)Melk får jeg ikke drikke noe særlig med heller,da blir det vel fløte:P Men uansett, takk for tips altså:) Det som står en del lengre oppi tråden er også litt gamlere ,hehe..jeg bare fortsatte på den for å ikke starte så mange flere tråder unødig:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...