Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med at "vingen" på høyre del av ryggen trenes og blir større enn den på venstre? Er det noen gode tips for å få jevnet det ut? Høyre er mye sterkere og større.

Hva er den beste måten å trene leggene på? Sliter med små legger, og vil gjerne øke muskelmassen.

Fortsetter under...

Skrevet

Trent lenge? Trener du mark? I såfall, bruker du mixed grep?

Å trene noen kroppsdeler mer enn den andre siden anbefales ikke. MEN ett triks er å feks ta mye enhåndsryggøvelser..Så kjører du FØRST reps på den "minste/svakeste" siden, og så tilsvarende på høyre (selv om kanskje er lettere der).

Hantelroing, enhånds kabelroing (min favoritt) etc.

Stående tåhev (strake bein!!ikke bøy de) 4x15

Calfrises/sittende tåhev: 3x15

Tåhev i beinpressmaskina: 3x15

Feks. Kjør de HARDT. Du går jo med de hver dag med vekta di!

Skrevet

For verdens største legger, type belgisk blå: anskaff sykkel, barnehenger og plasser en 22 kilos kjøttklump med hjelm på i den hengeren. Så er det bare å legge ut på tur daglig og leggene vokser beyond repair, synlige sener og krøllete blodårer inkludert.

Skrevet
  "VegarL skrev:
Trent lenge? Trener du mark? I såfall, bruker du mixed grep?

Å trene noen kroppsdeler mer enn den andre siden anbefales ikke. MEN ett triks er å feks ta mye enhåndsryggøvelser..Så kjører du FØRST reps på den "minste/svakeste" siden, og så tilsvarende på høyre (selv om kanskje er lettere der).

Hantelroing, enhånds kabelroing (min favoritt) etc.

Stående tåhev (strake bein!!ikke bøy de) 4x15

Calfrises/sittende tåhev: 3x15

Tåhev i beinpressmaskina: 3x15

Feks. Kjør de HARDT. Du går jo med de hver dag med vekta di!

Trener mark, som oftest med mixed grep. Kan dette ha noe å si?

Ellers takk for gode tips!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...