Gå til innhold

Vinger og legger?


Skadeskutt123

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med at "vingen" på høyre del av ryggen trenes og blir større enn den på venstre? Er det noen gode tips for å få jevnet det ut? Høyre er mye sterkere og større.

Hva er den beste måten å trene leggene på? Sliter med små legger, og vil gjerne øke muskelmassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flyttet tråden til riktig underforum.

- Mod.

Legger: Øvelser for legger - Fitnessbloggen

Angående vingeproblemet har jeg dessverre ikke så mye å komme med. Sliter du med å få kontakt med venstre side når du trener? Og er du sikker på at problemet er like stort som du selv ser det (bilder og speil kan alltids lyve)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trent lenge? Trener du mark? I såfall, bruker du mixed grep?

Å trene noen kroppsdeler mer enn den andre siden anbefales ikke. MEN ett triks er å feks ta mye enhåndsryggøvelser..Så kjører du FØRST reps på den "minste/svakeste" siden, og så tilsvarende på høyre (selv om kanskje er lettere der).

Hantelroing, enhånds kabelroing (min favoritt) etc.

Stående tåhev (strake bein!!ikke bøy de) 4x15

Calfrises/sittende tåhev: 3x15

Tåhev i beinpressmaskina: 3x15

Feks. Kjør de HARDT. Du går jo med de hver dag med vekta di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For verdens største legger, type belgisk blå: anskaff sykkel, barnehenger og plasser en 22 kilos kjøttklump med hjelm på i den hengeren. Så er det bare å legge ut på tur daglig og leggene vokser beyond repair, synlige sener og krøllete blodårer inkludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trent lenge? Trener du mark? I såfall, bruker du mixed grep?

Å trene noen kroppsdeler mer enn den andre siden anbefales ikke. MEN ett triks er å feks ta mye enhåndsryggøvelser..Så kjører du FØRST reps på den "minste/svakeste" siden, og så tilsvarende på høyre (selv om kanskje er lettere der).

Hantelroing, enhånds kabelroing (min favoritt) etc.

Stående tåhev (strake bein!!ikke bøy de) 4x15

Calfrises/sittende tåhev: 3x15

Tåhev i beinpressmaskina: 3x15

Feks. Kjør de HARDT. Du går jo med de hver dag med vekta di!

Trener mark, som oftest med mixed grep. Kan dette ha noe å si?

Ellers takk for gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...