Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Slettet

Som Thookdee sier. også kan du jo for all del putte i ungene dine litt kosttilskudd og proteiner for sikkerhetens skyld! Gjerne ta med en pisk og tvinge de til å løpe til de spyr ! oookeeey! Men fra spøk til alvor.( er bare lei all sunnifisiering ang barn)

Ta nå bare litt mindre "godis" og kjøp noe annet de har lyst på. Husker ene påsken når jeg var liten, så spurte jeg pent, om jeg kunne få mindre snop og heller få litt penger sånn at jeg kunne kjøpe playstation spillet jeg hadde så lyst på!

Det var en hyggelig påskeferie på hytten for å si det sånn! :D

Når det gjelder sunnifiseringen! Tenk mengder, ikke erstatning.

Annonse

Tørket frukt (ferdi kjøpt "eksotiske" butikker :cautious: ble det riktig) er dattern min på 5 veldig glad i, og rosiner! .. så det blir ikke noe sukkerkick på hyttetur for vår del, mest for å bevare husfreden :)

Du vet at tørket frukt er rene sukkerbomber? :D

Hva med å kjøpe 10-20 bittesmå egg. Legg en lapp med en ledetråd til neste egg i alle sammen. Så blir det påskeeggjakt :D

Det siste egget kan Evt være litt større og hvis det da inneholder 1 kinobillet og snop til kinoen. Så er jo det helt konge...

Jeg ville i hvertfall blitt glad :D (drittunge for alltid)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...