Gå til innhold

Box Squat


Thomas Bergan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trener kun box squat om merker store forskjeller etter ca 6 uker. Er blitt mye mer ekplosiv i hoftene. Har merket framgang i backsquat frontsquat og til og med split jerk. Du trenger overhode ikke å være styrkeløfter for å trene boks squat, box squat er noe alle kan bruke å få framgang. Ta til deg all lærdom fra louie simmons, dave tate og co. Og lær deg ordentlig teknikk, bevegelsesmønstret i boxsquat er annerledes iforhold til vanlig bøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener kun box squat om merker store forskjeller etter ca 6 uker. Er blitt mye mer ekplosiv i hoftene. Har merket framgang i backsquat frontsquat og til og med split jerk. Du trenger overhode ikke å være styrkeløfter for å trene boks squat, box squat er noe alle kan bruke å få framgang. Ta til deg all lærdom fra louie simmons, dave tate og co. Og lær deg ordentlig teknikk, bevegelsesmønstret i boxsquat er annerledes iforhold til vanlig bøy

Ja jeg har sett litt på Simmons, må si at han har mye spennende å fortelle. Selv om jeg ikke driver med styrkeløft. Men over de siste to ukene så har jeg implementere noen små ting han snakker om. Som bla. annet. vide knebøy, sumo lift og forskjellige varianter av benkpress. Det er åpenbart at han kan ekstremt mye om trening og styrke, selv om han og alle hans "elever" tar mer en bare proteiner :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...