Gå til innhold

Få tak i Naturelle Cashewnøtter?


EspenTS

Anbefalte innlegg

Beklager om denne er starta på feil plass :)

Jeg lurer på om noen har tips til hvor jeg kan få tak i naturelle cashewnøtter i større mengder, enten via nett eller i Stavanger området. Med naturelle menes ikke røstet i olje eller tilsatt salt.

De har noen hendige 125g poser på min lokale Prix butikk, fra "System Frugt A/S", men jeg har en tendens til å tømme lageret deres så fort de får inn disse...og jeg vet "Den Lille Nøttefabrikken" også har noen poser med dette, men de koster jo blod i forhold (40,- for 175g, mot 20,- for 125g på Prix).

Så om noen vet om en plass jeg kan få kjøpt litt større mengder for en grei pris settes det stor pris på tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager om denne er starta på feil plass :)

Jeg lurer på om noen har tips til hvor jeg kan få tak i naturelle cashewnøtter i større mengder, enten via nett eller i Stavanger området. Med naturelle menes ikke røstet i olje eller tilsatt salt.

De har noen hendige 125g poser på min lokale Prix butikk, fra "System Frugt A/S", men jeg har en tendens til å tømme lageret deres så fort de får inn disse...og jeg vet "Den Lille Nøttefabrikken" også har noen poser med dette, men de koster jo blod i forhold (40,- for 175g, mot 20,- for 125g på Prix).

Så om noen vet om en plass jeg kan få kjøpt litt større mengder for en grei pris settes det stor pris på tips :)

Jeg vet ikke hvor mange "eksotiske butikker" det er i Stavanger, men de pleier ihvertfall å selge naturelle/rå cashews, altså verken røstet eller saltet :) Jeg tror posene er på 250g eller liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok av eksotiske butikker, skal ta meg en tur innom der og sjekke imorra :)

Takk for alle tipsene folkens :) Men angående netthandel, er det noe å tenke på ang. toll etc. når det gjelder å bestille matvarer fra utlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ateacup
Nok av eksotiske butikker, skal ta meg en tur innom der og sjekke imorra :)

Takk for alle tipsene folkens :) Men angående netthandel, er det noe å tenke på ang. toll etc. når det gjelder å bestille matvarer fra utlandet?

Bare hold deg under 200 kroner inkluderer frakt så går det greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg handla salte macademianøtter fra iherb uten at de ble konfiskert. noen matvarer er vel ulovlig å importere, står sikkert på tollvesenets sider.

Det var litt av det jeg var skeptisk til, men om andre har gode erfaringer er jo det supert :)

Og takk til alle for tipsene, ser ut som det blir nøtter på meg etterhvert ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...