Gå til innhold

Merkelig vekt- noen som kan hjelpe?


9fitness000

Anbefalte innlegg

I dag gikk jeg på vekta, og den viste det jeg trodde den kom til å vise. Så, 1 min etter gikk jeg på vekta igjen(vet ikke helt hvorfor, men fikk bare lyst, hehe) og da viste den plutselig nesten 2 kg mer! Hvilket tall skal jeg stole på? Er det vekta som er feil eller hva skjer? Er dette vanlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Noen vekter er rimelig sensitive på hvordan du plasserer føttene, om du fordeler trykket jevnt osv. Har selv en Withings elektronisk sak som kan finne på en del merkelige ting.

Hm, veldig rart hvertfall. Men bør jeg først og fremst stole på det tallet som var helt først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Er jo greit å vite om jeg veier 2 kg mer eller mindre enn hva jeg faktisk gjør :p

Nei faktisk ikke. Det som handler om noe er hvordan du føler deg. Ikke hva som står på vekten. Om du veier 70kg og ser smashing og føler deg på topp! vs å veie 60kg og nedi en dump.. Så er det bedre å veie 70kg..

Og med tanke på dine tidligere tråder, så er det nok lurt å hive vekk vekten og heller fokusere på at du skal spise god mat, trene godt og være fornøyd med den du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei faktisk ikke. Det som handler om noe er hvordan du føler deg. Ikke hva som står på vekten. Om du veier 70kg og ser smashing og føler deg på topp! vs å veie 60kg og nedi en dump.. Så er det bedre å veie 70kg..

Og med tanke på dine tidligere tråder, så er det nok lurt å hive vekk vekten og heller fokusere på at du skal spise god mat, trene godt og være fornøyd med den du er!

Ja, du har vel et poeng i det! :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...