Gå til innhold

Hvor mye kalorier skal jeg kutte!?


RandomHero

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor lang tid har det tatt deg å gå ned 12 kg? Hvor mye har du gått ned i uka gjennomsnittlig?

Hva du trener er interessant. Et annet spørsmål er om du har hatt noe framgang på trening, eller om du har blitt svakere eller "stått stille".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid har det tatt deg å gå ned 12 kg? Hvor mye har du gått ned i uka gjennomsnittlig?

 

Hva du trener er interessant. Et annet spørsmål er om du har hatt noe framgang på trening, eller om du har blitt svakere eller "stått stille".

 

-

Endret av RandomHero
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har fåt opp i alle øvelser, men det er fordi jeg startet litt rolig! :)

Mener du her at du løfter tyngre eller flere reps enn tidligere i alle øvelser enn det du startet med? I så fall har du nok økt i styrke, hvis du da ikke begynte med 0,5kg vekter når du egentlig klarte 15kg. Du veit nok best sjøl om du har blitt sterkere eller ei. Har du blitt sterkere, har du bygd muskler, og det vil jo tyde på at kaloriunderskuddet ikke er for kraftig. Det er bare det jeg prøver å få klarhet i her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det ut som du gjør ting riktig. Kjør på, og lykke til videre! Bare ikke bli for utålmodig. Du har jo gått ned over 1kg i uka, og det er rimelig raskt. Ting tar tid, så ikke bli for overivrig så du kutter masse på inntaket hvis du stagnerer litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...