Gå til innhold

ned ca 35kg..


mia82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har gått fra 130 til 101, nå er jeg 104 (jula og lang pause :cautious:) men gått ned 1kg siste uka og skal vel satse på 80 tror jeg, evt 75 vet ikke riktig, men er da nok :p:D

Har vært lei lenge nå, men har i det minste fått litt mer glede av å være aktiv og i bevegelse igjen, derav den 1minusen :D

Lykke til! :D Dette klarer du! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått fra 130 til 101, nå er jeg 104 (jula og lang pause :cautious:) men gått ned 1kg siste uka og skal vel satse på 80 tror jeg, evt 75 vet ikke riktig, men er da nok :p:D

Har vært lei lenge nå, men har i det minste fått litt mer glede av å være aktiv og i bevegelse igjen, derav den 1minusen :D

Lykke til! :D Dette klarer du! :D

SÅÅÅÅ flink du har vært!! Du har jo gjort en kjempe jobb allerede!! Nå er det bare å bite tenna sammen og se framover og mot målet ditt!!! Dette klarer du vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg med her, må gå ned 30 for å nå normal BMI.... så får jeg ta det derfra! Fint med noen likesinnede:)

Man må bare begynne et sted og så kaste seg ut i det!! Jeg er så gira nå og kjenner at det er godt å få trena hver dag! Målet vårt ER realistisk!! We can do it!!!!! STÅ PÅ:joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må bare begynne et sted og så kaste seg ut i det!! Jeg er så gira nå og kjenner at det er godt å få trena hver dag! Målet vårt ER realistisk!! We can do it!!!!! STÅ PÅ:joyful:

Wow! Flink, takk for input! Jeg kjenner at jeg ikke er helt der enda, må sette meg ned å lage meg noen mål og noen planer....

LYKKE TIL videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå flink du har vært!!! hvor lang tid brukte du på det?

1 år ca, men det siste halvåret har jeg slacket mye. Samboer med andre matvaner og at jeg er veldig glad i sjokolade har gjort at jeg har kost meg ned i vekt, så jeg er ikke noe prakteksemplar på rask vektnedgang :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 år ca, men det siste halvåret har jeg slacket mye. Samboer med andre matvaner og at jeg er veldig glad i sjokolade har gjort at jeg har kost meg ned i vekt, så jeg er ikke noe prakteksemplar på rask vektnedgang :p

uansett veldig bra gjort!! lykke til videre med å holde vekten og forme kropp!!! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått ner litt og skal ner mye(hvertfall om jeg skal følge bmi opplegg) veide 127kg for 2 år siden og veier pr dags dato 108.3kg var på en all time low rett etter birken med 107.ettelleranna kg så føler dette året har en bedre start og klar for nye vekt rekorder:) bare kjørt på med sykling i sommer halvåret + spise "riktig" antall kcal`s noe ala grete rode opplegg bare light utgave:p satser på under 100 til nyttår(om ikke styrke treninga gjør sitt) har akkurat starta opp med styrke trening, er inne i 3 uka nå, og føler att det hjelper på humøret hvertfall:p

du har jo allerede hatt en knall start, men husk på att om man bare "slanker seg ved spise mindre uten bevegelse" så mister man mye muskelmasse i starten, det gjorde hvertfall jeg, jeg begynte med slanking på vintern og når sykkelsesongen kom da var det helt forferdelig og komme igang:p for jeg hadde bare levd i kcal underskudd og mista 15 kg ca desember til mars april og det anbefales ikke:p

men og ha en sykkel og bruke de dagene man ikke føler for og løfte/løpe/gjør det man pleier er gull verdt, for det er veldig "skånsomt" for beina selvom man holder kroppen i form:)

om du ikke har laget detg en Logg bok så anbefaler jeg og lage en :)

super måte og få kontroll på økter og man kan logge alt man ønsker der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått ner litt og skal ner mye(hvertfall om jeg skal følge bmi opplegg) veide 127kg for 2 år siden og veier pr dags dato 108.3kg var på en all time low rett etter birken med 107.ettelleranna kg så føler dette året har en bedre start og klar for nye vekt rekorder:) bare kjørt på med sykling i sommer halvåret + spise "riktig" antall kcal`s noe ala grete rode opplegg bare light utgave:p satser på under 100 til nyttår(om ikke styrke treninga gjør sitt) har akkurat starta opp med styrke trening, er inne i 3 uka nå, og føler att det hjelper på humøret hvertfall:p

du har jo allerede hatt en knall start, men husk på att om man bare "slanker seg ved spise mindre uten bevegelse" så mister man mye muskelmasse i starten, det gjorde hvertfall jeg, jeg begynte med slanking på vintern og når sykkelsesongen kom da var det helt forferdelig og komme igang:p for jeg hadde bare levd i kcal underskudd og mista 15 kg ca desember til mars april og det anbefales ikke:p

men og ha en sykkel og bruke de dagene man ikke føler for og løfte/løpe/gjør det man pleier er gull verdt, for det er veldig "skånsomt" for beina selvom man holder kroppen i form:)

om du ikke har laget detg en Logg bok så anbefaler jeg og lage en :)

super måte og få kontroll på økter og man kan logge alt man ønsker der:)

hei jeg trener ca 5-6 ganger i uken og har stor muskelmasse allerede og spiser mat som musklene mine er glad i, så her skal nok bare fettet vekk!! :) Jeg jobber nå mot å løpe halvmaraton i september har løpt 1milen før og syklet 19mil under trondhjem-oslo. men det er løpe jeg vil så nå er det utholdenhetstrening og styrke som gjelder!

masse lykke til med din vei ned! viktig at du får i deg nok minst 5ganger om dagen, jeg syns ihvertfall det hjelper masse. +MASSSSSE vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått ner litt og skal ner mye(hvertfall om jeg skal følge bmi opplegg) veide 127kg for 2 år siden og veier pr dags dato 108.3kg var på en all time low rett etter birken med 107.ettelleranna kg så føler dette året har en bedre start og klar for nye vekt rekorder:) bare kjørt på med sykling i sommer halvåret + spise "riktig" antall kcal`s noe ala grete rode opplegg bare light utgave:p satser på under 100 til nyttår(om ikke styrke treninga gjør sitt) har akkurat starta opp med styrke trening, er inne i 3 uka nå, og føler att det hjelper på humøret hvertfall:p

du har jo allerede hatt en knall start, men husk på att om man bare "slanker seg ved spise mindre uten bevegelse" så mister man mye muskelmasse i starten, det gjorde hvertfall jeg, jeg begynte med slanking på vintern og når sykkelsesongen kom da var det helt forferdelig og komme igang:p for jeg hadde bare levd i kcal underskudd og mista 15 kg ca desember til mars april og det anbefales ikke:p

men og ha en sykkel og bruke de dagene man ikke føler for og løfte/løpe/gjør det man pleier er gull verdt, for det er veldig "skånsomt" for beina selvom man holder kroppen i form:)

om du ikke har laget detg en Logg bok så anbefaler jeg og lage en :)

super måte og få kontroll på økter og man kan logge alt man ønsker der:)

har forresten en loggbok hvis du vil titte innom http://forum.fitnessbloggen.no/threads/ned-ca-35kg.18840/#post-710458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg trener ca 5-6 ganger i uken og har stor muskelmasse allerede og spiser mat som musklene mine er glad i, så her skal nok bare fettet vekk!! :) Jeg jobber nå mot å løpe halvmaraton i september har løpt 1milen før og syklet 19mil under trondhjem-oslo. men det er løpe jeg vil så nå er det utholdenhetstrening og styrke som gjelder!

masse lykke til med din vei ned! viktig at du får i deg nok minst 5ganger om dagen, jeg syns ihvertfall det hjelper masse. +MASSSSSE vann!

sykla du tr-oslo eller lillehammer oslo? lillehammer oslo er vel 19mil:)

jeg har mål om og sykle Vestfold rundt (165km) og telemark tours(250km) og disse går jo FFS i slutten av mai starten av juni :p må snart tørke på veien så jeg kommer meg ut, blir mental av rulle trening:p

Halvmaraton ja, det er jaggu sprekt, etter 100meter med 9kmt og max incline på 3dmølla er jeg sprengt prøvde dette forrige oppvarming, da jeg går 1km med max incline for og varme opp hofta, til knebøy:p uten det så får jeg ikke knebøy til, men god oppover bakke i 12 min ish så erre gogo, men sist så sprang jeg de siste 100m men det skal ALDRI skje igjen:D vondt i knær og sliten i hele meg:D fysjom så slitsomt jogge/springe er kontra sykling...

men en redning for meg som ikke får til og løpe pga knær som holder meg våken i flere netter om jeg finner det for godt og prøve jogge 1km eller fler på 3dmølla:(

så man får gjøre det man liker og det som funker så kommer man seg ned bort opp alt ettersom hva man er ute etter :p

jeg skal jo ned masse kilos så gleder meg til lange turer på sykkelen

spiser "nok" til og holde sulten unna og ikke føle seg sliten hele tia:) ligger vel på 2000kcal`s sånn røfflig noen ganger mindre noen ganger mer, alt kommer ann på middagen :p har vært flink og slutta helt med snop i uke dagene og benytter meg av en slik toppris som lørdags kos:p og har nå vært pepsimax fri i 2uker (dette er 3 uka) bare avbryti av ett glass cola i bursdag i helgen som var(tok av prinsipp ikke PM som jeg har slutta på) :p

du sier masse vann, jeg konsumerer vel sånn ca 7L+ vann om dagen har jeg telt over:p så vann blir det nok av:)

lykke til med Halv maraton

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...