Gå til innhold

Benkpresskjorte + Strekkmerker


JohannesL

Anbefalte innlegg

Ja, som overskriften sier, jeg har strekkmerker mellom biceps og skulder etter tidligere vektoppgang. De er ikke mange mnd gamle og etter jeg begynte med skjorte under benkpress, så har de blitt betydelig verre. Det er jo forsåvidt ikke vondt, men det ser jo ikke bra ut. Strekkmerker går jo vaneligvis ikke vekk, og når de jeg har, har gått ifra rosa/rød til mørkelilla svart pga benkpressdrakten så er jo det direkte ufint.

Ble litt rotete skrevet, men er det noen som har samme erfaringer eventuelt og det forhold seg så gale eller om de gikk vekk? Det blir jo værre for hver gang jeg bruker skjorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[ATTACH]94585[/ATTACH]

Slik, hvis du ser øverste merket ser du at det er svart/lilla og ikke lyst slik som de vanligvis er, altså, et ekstremt forverret strekkmerke

Nei, slike vet jeg får bort. Det er snakk om strekkmerker fra bulk, som pga benkpresskjorta blir forværret, altså, vanlige strekkmerker er rosaaktig, mine har nå blirr svart/lilla og mye kraftigere.

Edit: beklager for dårlig tan

post-359-14440929730938_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får noen jævlige merker selv, men de går vekk. Og de strekkmerkene eg har fra før (hele innsiden av armen, armhuler, over på bryst, og ned på lats) forværrer seg ikkje av benkskjorta.

Men, få litt sol på kroppen, de fader som regel litt ut da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får noen jævlige merker selv, men de går vekk. Og de strekkmerkene eg har fra før (hele innsiden av armen, armhuler, over på bryst, og ned på lats) forværrer seg ikkje av benkskjorta.

Men, få litt sol på kroppen, de fader som regel litt ut da :)

Ja, har ikke noe problem med de merkene som oppstår av skjorta, men at strekkmerkene forverres så mye av skjorta er lite kult da strekkmerker vanligvis ikke går skikkelig vekk :)

Får vell ta litt sol selv om jeg ikke er spesielt fan av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:huh: dette er tydeligvis dagen da jeg stiller en haug med rare/dumme spørsmål; but here goes;

hvorfor får man strekkmerker/forverrede strekkmerker av å bruke benkpresskjorte?!

btw; leste i et blad i går om en eller annen fantastisk strekkmerkekrem -de i bladet hadde testa den, så det var (forhåpentligvis) ikke bare fake reklame. Se om jeg finner det igjen :bookworm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...