Gå til innhold

Ulriken Opp - Bergen 25. mai

Afterall

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på om det er noen andre her som skal delta i Ulrikken Opp 25. mai?^^

Ulriken Opp 2013

59682530

Fikk beskjed i dag at jobben betaler påmelding og slikt for oss, så vi blir nok en liten gjeng som skal oppover. Aldri vært med på et motbakkeløp før, så må definitivt legge det til på treningsplanen min!

Tenker foreløpig å melde meg på i konkurranseklassen som starter fra Store Lungegårdsvann, og ser allerede for meg at det kommer til å bli tøft.

Noen her som har deltatt før og kan fortelle litt om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Ulriken Opp er supermoro, men jævlig hardt! Har deltatt i en del motbakkeløp rundt om i Norge, og Ulriken Opp er et av de hardeste. Syns faktisk det er verre enn løpene opp Stoltzen, Fløyen og Løvstakken. Når det er sagt så er det en veldig morsom opplevelse, kanskje spesielt fordi det er så mange med. I tillegg er det såpass langt at det blir litt spredning i feltet, og det er bestandig noen som går på en smell. Ekstra gøy å ta igjen folk! Eneste tipset jeg har er å ikke åpne for hardt, men ikke for rolig heller. Tren et par bakkeintervaller i ukene frem mot løpet, så skal det nok gå bra.

Ellers er det Fløyen opp neste helg, det er en bra oppvarming! Tror jeg skal være med der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...