Afterall Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hei! Lurte på om det er noen andre her som skal delta i Ulrikken Opp 25. mai?^^ Ulriken Opp 2013 59682530 Fikk beskjed i dag at jobben betaler påmelding og slikt for oss, så vi blir nok en liten gjeng som skal oppover. Aldri vært med på et motbakkeløp før, så må definitivt legge det til på treningsplanen min! Tenker foreløpig å melde meg på i konkurranseklassen som starter fra Store Lungegårdsvann, og ser allerede for meg at det kommer til å bli tøft. Noen her som har deltatt før og kan fortelle litt om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tandstad Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Kunne godt tenkt meg, men er dessverre samme dag som Varden opp, som er lokalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuihfiudskzfoilzbvuijkdsz Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Virker beinhardt Til neste år, kanskje! Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliaa Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ulriken Opp er supermoro, men jævlig hardt! Har deltatt i en del motbakkeløp rundt om i Norge, og Ulriken Opp er et av de hardeste. Syns faktisk det er verre enn løpene opp Stoltzen, Fløyen og Løvstakken. Når det er sagt så er det en veldig morsom opplevelse, kanskje spesielt fordi det er så mange med. I tillegg er det såpass langt at det blir litt spredning i feltet, og det er bestandig noen som går på en smell. Ekstra gøy å ta igjen folk! Eneste tipset jeg har er å ikke åpne for hardt, men ikke for rolig heller. Tren et par bakkeintervaller i ukene frem mot løpet, så skal det nok gå bra. Ellers er det Fløyen opp neste helg, det er en bra oppvarming! Tror jeg skal være med der og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian_B Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg skal kanskje være med, men da i mosjonistklassen. Løypen er knallhard, enkelt og greit. Begynn rolig, posjoner ut kreftene. Det blir bra bratt oppover. Men uansett veldig morro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.