Gå til innhold

"Gravidmage" som ikke går bort.


Maesp

Anbefalte innlegg

Jeg jobber hardt og har hittil gått ned 8-9 kilo, så veier nå ca 70 og er 170 høy. Målet mitt er først og fremst å gå ned til 65 kilo, deretter fokusere på muskler. Problemet er magen min. Jeg har gått ned rundt hele kroppen, også magen, men har fortsatt gravid mage. Altså, magen har blitt smalere, men buler ut så det ser ut som jeg er gravid. Nå begynner jeg å tenke at den kanskje ikke blir borte med de siste kiloene, og bekymrer meg veldig for det... Vet at det ikke går ann å punktslanke, men er det noe som kan hjelpe?

Trener forresten 5-6 ganger i uka. Blanding av kardio og styrke. Ligger på 1700 kalorier på treniningsdagene. Spiser utelukkende ren, sunn mat lagd fra bånn (begynner å bli god på kokkelering nå til og ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Jeg er ingen lege. Men jeg så et program (embarassing bodies) hvor det var ei som slet med akkurat det samme - hun hadde trent endel og gått ned i vekt generelt etter graviditeten, men slet fremdeles med at magen ikke ville stramme seg opp (så fremdeles ut som om hun var gravid). De fant faktisk ut at magemusklene hadde blitt ødelagt pga. graviditeten og hun måtte opereres for å sy på plass magemusklene igjen. Kan ikke si at det er det som feiler deg selvfølgelig...

Fant faktisk et klipp på youtube:

Youtube

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...