Gå til innhold

Hva trenger egentlig en sunn kropp??


Frode B

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og ja, verk og vondt i kroppen går hånd i hanske med dårlig søvn/like mye trening som _føør man fikk barn_, gjerne mere trening og, fordi man gjerne vil bli like bra som man var før. For leeenge siden, ihvertfall før man hadde små bebbisser;) Men, om det er noen trøst-det blir bedre. Alt blir bedre serru;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jo det blir vel sikkert bedre, i natt har jeg våknet et par ganger kan man si:whistle: Jeg fatter jo egentlig greia selv,men jeg vil bare ikke forstå det!! Trening er en stor del av mitt liv, å når det funker så dårlig som nå da går det utover andre ting også... jeg håper blodprøver forteller at jeg for.eks mangler B vitamin, men gjør sikkert ikke det heller :(

Ser det er fler som har skrivd macros....hva er det?????

Hvis noen her inne sitter inne med det de mener er en god oppskrift på bra kosttilskudd i tillegg til kosten, så skriv gjerne noen ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

macros er makronutritions, altså proteiner, fett og karbohydrater.

Det nevnes i forbindelse med IFYM, ideen er at det er ikke er viktig når / hvor ofte / og hva du spiser så lenge du klarer å nå den kcl mengde, proteiner, fett, vitaminer og mineraler / fiber du trenger for å nå målene dine.

Fordi det er disse tingene som har noe å si for bodycomposition og helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...