Gå til innhold

Noen som har tips til bedre utholdenheten?


Slankeoperert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

4x4 er som IdaEriksen skriver en god metode for å bedre utholdenheten, men intensiteten skal ligge litt høyere, mellom 85-95% av maks puls, i pausen så er det bra om du kommer ned til 70%. :)

Om du ikke har pulsklokke, så skal det være så slitsomt at du peser en hel del, men du skal ikke stivne i beina. Du skal også kunne klare å løpe et minutt ekstra på det siste draget, og ha krefter nok til å fullføre et drag til etter en vanlig 2-3min pause:) (du skal ikke gjøre det, men poenget er at du skal ikke være helt pudding etter det siste draget(y)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4x4 er som IdaEriksen skriver en god metode for å bedre utholdenheten, men intensiteten skal ligge litt høyere, mellom 85-95% av maks puls, i pausen så er det bra om du kommer ned til 70%. :)

Om du ikke har pulsklokke, så skal det være så slitsomt at du peser en hel del, men du skal ikke stivne i beina. Du skal også kunne klare å løpe et minutt ekstra på det siste draget, og ha krefter nok til å fullføre et drag til etter en vanlig 2-3min pause:) (du skal ikke gjøre det, men poenget er at du skal ikke være helt pudding etter det siste draget(y)).

Hør på henne! Må innrømme at jeg tok mine tall litt fra hukommelsen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4x4 er som IdaEriksen skriver en god metode for å bedre utholdenheten, men intensiteten skal ligge litt høyere, mellom 85-95% av maks puls, i pausen så er det bra om du kommer ned til 70%. :)

Om du ikke har pulsklokke, så skal det være så slitsomt at du peser en hel del, men du skal ikke stivne i beina. Du skal også kunne klare å løpe et minutt ekstra på det siste draget, og ha krefter nok til å fullføre et drag til etter en vanlig 2-3min pause:) (du skal ikke gjøre det, men poenget er at du skal ikke være helt pudding etter det siste draget(y)).

takk for informativt svar :) FÅr prøve det idag på løpetrening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...