Gå til innhold

Hvordan få synlige større biceps?


henriksebastian

Anbefalte innlegg

Som en godt meritert fitnessutøver sa til meg en gang: Skal du bli stor og deilig må du bli feit og stygg først... :)

Så heteste tips: Spis MYE (ikke bare pizza og pottis da...), bruk gainer for å få i deg nok kcal, les deg opp på trening/kosthold og tren mye basisøvelser. Her er en start for mer info: Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen

Man trenger ikke bli feit, men det ligger jo noe i det. Man må tørre å spise nok!

Jeg hjalp en kompis av meg igang med starting strenght i høst. (180++ høy, 70kg) Det eneste jeg ba han endre på kostholdet sitt var å spise enda mer av det han allerede spiste, samt en halvliter h-melk 2 ganger om dagen med 2scoops med whey. Nå spiser han variert, har økt fra 40kg til 90kg i benken, fra 40kg til 125kg i knebøy og trener på 120 i markløft. Mange overanalyserer det noe sinnsykt når de skal begynne å trene, mens sannheten egentlig er at man bare må spise mer mat og trene konsekvent over tid.

Fyren jeg hjelper er allerede sterkere enn 50% av gutta på gymmet i knebøy, og han har såvidt trent et halvt år. Han er faktisk i ferd med å ta meg igjen i bøy, og det bare ved å spise masse mat og trene smart.

Når man ber folk gjøre moderate endringer som er gode, ender de også opp med å finne sin egen gylne middelvei og finne ut av tinga selv :)

Jeg river meg i håret hver gang jeg ser noen sette en 100% nybegynner på kylling/laks/karbonadedeig & ris 6 ganger om dagen-opplegg, og river meg enda mer i håret når de lurer på hvorfor vedkommende faller av opplegget etter 2 uker maks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk høre i går av svigermor at jeg hadde fått større armer, og jeg er enda ikke blitt feit.. Tror jeg.. xD

Så det er ikke dermed sagt man blir feit, men selvfølgelig, det er jo mye bedre å spise litt for mye enn litt for lite, da vil alt føles lettere :D

LeanGains<3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...