Gjest Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Heisann Lurer rett å slett på hva man burde ha i seg før trening, har hørt mye frem og tilbake, så hva tenker dere ? Folk sier man burde ha i seg mat med mye proteiner som kroppen vil ta til seg og bruke til å bygge opp musklene igjen etter trening. Mens andre jeg har hørt sier det ikke har noe å si hva du får i deg før treningen, men hva du spiste dagen før, at det da henger etter og kroppen vil bruke det den fikk i seg i går for å bygge opp musker osv etter trening. Hva mener dere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Aalbotsjord Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Det som har noe å si er kaloriinntaket over tid og hva du har fått i deg iløpet av dagen. Om du velger å ikke spise før trening, så trenger du ikke bekymre deg. Men om du føler deg slapp når du ikke spiser før trening, så burde du nok få i deg litt mat. PlastBox 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyret Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Tror nok ikke det er noe magisk oppskrift her, heller mere individuelt hva hver enkelt trives med. Jeg pleier jo ofte å bli veldig slapp om jeg ikke har mat i magen før styrkeøkt, så derfor spiser jeg ofte et eple / banan på vei til trening. Dette gir meg en liten "energiboost" til treningsøkten, men kan være det ikke funker for en annen. Det er nok noe du må finne ut litt selv =) Etter trening drikker jeg alltid ferdigblandet sjokomelk, eller så kjøper jeg om jeg glemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg må ha mat gjerne middag par timer før trening. Rett før trening spiser jeg en banan i tilegg drikker jeg noen kopper kaffe. Funker bra for meg. Rett etter trening spiser jeg frukt eller en pakke rosiner og en protein shake. Også blit det som regel rester etter middagen etter trening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DannyGrind Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Pleier bare å ta litt kreatin Midnattsol 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.