Gå til innhold

Dagkrem med solfaktor?


Synan

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har noen gode dagkremer med solfaktor å anbefale, gjerne med SPF rundt 15-25? Hater klissete solkrem, og hadde vært greit å kunne kline litt i ansiktet hver eneste dag... Har normal/blandingshud, så alt bortsett fra feite kremer funker fint :) Bruker ikke foundation, så det utgår forresten.

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen dagkrem med SPF å anbefale desverre men Dermalogica har en solkrem faktor 30 for ansiktet som jeg liker veldig godt. (Heller ikke fan av klissete solkrem)

Husker du tilfeldigvis hvilken det er? :) Har snust litt på solar boosteren deres siden man kan ha den i sin vanlige dagkrem, men skulle gjerne hatt litt lavere faktor så man fikk sluppet gjennom bittelitt av sola...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm var inne å kikket på dermalogica nå men de har endret designet litt siden jeg hadde min så er usikker på hvilken det var men det var ikke solar boosteren. Tipper de har nokså lik konsistens men du kan jo gå innom en hudpleie å prøve? Det gjør alltid jeg før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Borage har en med faktor 15 som er lett og ganske billig, kjøpes online på Iherb (Dry Skin Therapy). Er ikke klissete og fungerer ypperlig under sminke, men gir litt lite fukt, passer ikke nødvendigvis ikke for alle vinterstid. En annen som også er relativt billig og god, er denne her fra Elave:

Elave Dermo Daily Skin Defence SPF 45+ | Moisturisers & Creams | eChemist.co.uk

. Utsolgt for øyeblikket, ganske populær, med hele SPF 45! Denne bruker jeg nå, flott under sminke og gir mer fukt enn den fra Borage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...