Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har meldt meg på Oslo halvmaraton i september bare for å ha litt motivasjon til å fortsette treningen jeg startet med i januar. Jeg er tynn jente med helt grei form, men aldri trent fast før januar iår.

Hvilken tid kan jeg forvente å gjennomføre på? Vet ikke hva jeg løper en 5km eller mil på da jeg ikke har tatt tiden.

Fortsetter under...

Skrevet

Umulig å vite utan noko som helst å gå på. For å klare det på 2 timar så må du nok ha sprunge ein del, då snittfarta må vere nesten 11 km/t. Eg tipper at med lite erfaring kan du klare det på 2,5 timar.

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor mye du legger inn i treningen og hva slags gener du har. Er du en person som naturlig har høyt oksygenopptak og følger et skikkelig treningsopplegg kan du fint komme godt under to timer.

Annonse

Skrevet

Jeg gjennomførte 3 løpeturer de siste 10 dagene før halvmaraton og fullførte på 1:56:16. Eneste grunnlaget jeg hadde var litt fotball på lavt nivå. Har inntrykk av at de fleste kommer seg greit under 2 timer med litt trening i forkant (altså, litt mer enn mine 10 dager )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...