alex160 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hei! Jobber mot opptaket til PHS. Jeg er har benkpressen i havn, men pull-ups og svømming er jeg litt mer redd for. Tar 7-8 pull-ups nå. Minstekravet er 5. Men man skal ta det etter svømming på opptaket, så antar jeg burde være godt over. Vil tro jeg er sliten etter svømmingen. I tillegg må jeg lære meg crawl Uansett. Bør jeg legge meg i pluss eller minus kcals-wise? Hvor mye bør jeg egentlig ha i meg? Jeg er 191 og veier 97ish kg. Blir jeg lettere, så blir vel pullups enklere. Men da vil jeg kanskje ikke øke noe i muskel? Tar 60kg 14 ganger nå i benk, vil gjerne klare 18 for max score. Benk er ikke min sterkeste side. Trener benk + pullups 2 ganger i uken(med annen styrke også seff). Bør jeg trene det oftere? Svømmer 2 ganger i uken og løper 1 gang. Takk for tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alex160 Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Ingen som har noen tips til hvordan jeg bør spise? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Legg deg på vedlikehold, og hvis du merker at du har lite energi eller blir sulten, er det jo bare å justere Kroppen er flink til å si fra om sånt Ang trening, så øver man på det man vil bli god på SKal du bli god på pullups, gjør mer pullups. Skal du bli god til å svømme, svømmer du mer enn du løper: You get my point Nå vet jeg ikke hva slags treningsprogram du har, men du har jo spesifikke program som går på pullups for eks Fra 0 til 9 pullups på 12 uker - Fitnessbloggen Brutalt sterk i benkpress - Fitnessbloggen For eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123abc1 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Legg deg i kcal + dersom du ønsker å bli litt sterke/bygge litt. Ligger du 500kcal i overskudd, så klarer du ikke å legge på deg så mye fett at det blir værre å ta pullups. Har du kun trent høyrep i benk? Prøv lav rep en av dagene eks 3x5 reps Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alex160 Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Takk for tips Trener ikke høyrep selv om det er det som er målet. Trener 5x5 i alle øvelsene mine med så tungt jeg bare hæler! F.eks knebøy som jeg tar 145kg i på det tyngste, begynner jeg på 125x5, så 130x5, 135x5, 140x5 og 145x5. Bestemmer jeg meg for at i dag skal jeg øke, så begynner jeg på 130 i stede. Det er kun i knebøy jeg vet når jeg kan bestemme meg for å øke men.. Samme måten jeg gjør det på i alle øvelser. Men da skal jeg legge meg littegrann i pluss! Er det dumt å trene pullups og benk mer enn 2 ganger i uken? Vil det få negativ effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 191/97kg, og 60x14 som pers i benk. Jeg skal dra en ren gjettning her og si at du trolig har godt av å fjerne litt flesk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alex160 Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 191/97kg, og 60x14 som pers i benk. Jeg skal dra en ren gjettning her og si at du trolig har godt av å fjerne litt flesk. Japp, det tror jeg også Får legge meg på ca 2000kcals om dagen, og se hva som skjer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.