Gå til innhold

Cottage cheese


Jane Emmanuela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bare lurer, men har denne personen skrevet opp ren Cottage Cheese til deg? Har du prøvd å blande den med andre ting? Cotta Cheese med bananbiter og masse kanel er for eksempel kjempegodt, mens ren Cottage Cheese smaker hy. x) Er mange her som blander med frukt og bær, eller nøtter/mørk sjokolade. Du kan jo prøve. Men herlighet, ikke spis noe du ikke liker da x) Er det som blir feil når andre setter opp kostholdsplaner, det beste er egentlig om du lager en plan med mat du liker selv og som du klarer å leve med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare lurer, men har denne personen skrevet opp ren Cottage Cheese til deg? Har du prøvd å blande den med andre ting? Cotta Cheese med bananbiter og masse kanel er for eksempel kjempegodt, mens ren Cottage Cheese smaker hy. x) Er mange her som blander med frukt og bær, eller nøtter/mørk sjokolade. Du kan jo prøve. Men herlighet, ikke spis noe du ikke liker da x) Er det som blir feil når andre setter opp kostholdsplaner, det beste er egentlig om du lager en plan med mat du liker selv og som du klarer å leve med :)

Ja står 100 gr mager cottage cheese.

Nei det har jeg ikke faktisk ikke prøvd, men om det er "lov" så skal jeg garantert prøve det ut :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja står 100 gr mager cottage cheese.

Nei det har jeg ikke faktisk ikke prøvd, men om det er "lov" så skal jeg garantert prøve det ut :p

Lov i forhold til hva? Det finnes ikke regler for hva du skal og ikke skal spise, kjære deg :) At du muligens må ha litt oversikt over energiinntaket er greit nok, men hva du fordeler energien på er helt og holdent opp til deg :) Husk at du skal ha et godt og sunt forhold til mat også, ellers kommer du til å gå på en smell (jeg og mange andre jenter her inne har gjort det selv!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er for kort til å ikke unne seg mat man liker :) Hvis du ikke liker CC ville jeg droppet det. Hvis du har bestemt deg for å å spise det uansett, ville jeg iallfall tilsatt smaker du liker. Her er jo mulighetene uendelige. Selv elsker jeg cottage cheese med frukt, bær, nøtter/frø, søtning/syltetøy, peanøttpulver, proteinpulver, granola osv, osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...