Gå til innhold

Trenger hjelp til kaloriunderskudd


Ceciliebs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, men vi kan lage en tråd sammen!!:)

Jaa.. vi lager en tråd..:Dog vi måå komme med updates!

Ja, vi lager en egen tråd under utfordringer kanskje? Vi kan utfordre hverandre til å være flinke, så kan vi ha ukentlige oppdateringer for å følge med på hvordan det går :) Jeg kommer nok til å ha en loggbok ved siden av og, men fint om vi kan ha en felles for å holde hverandre motiverte og i skinnet! ;) Dette tror jeg blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi lager en egen tråd under utfordringer kanskje? Vi kan utfordre hverandre til å være flinke, så kan vi ha ukentlige oppdateringer for å følge med på hvordan det går :) Jeg kommer nok til å ha en loggbok ved siden av og, men fint om vi kan ha en felles for å holde hverandre motiverte og i skinnet! ;) Dette tror jeg blir bra!

Ja god ide!:D

KAn jeg slenge meg med?? Første gangen jeg skal på ordentlig diett, så hadde vært greit å hatt noen "kjennte" å dele det med =)

Selvfølgelig, jo flere jo bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja noen av dere frøkner som vil opprette?:D I utfordringer høres bra ut!

Og den 2 januar kan vi jo feks legge inn nåværende mål og ønskede mål? Så logger vi nye mål, hver uke-slutt feks?

Ja, det var veldig lurt!! Skal det bare være for oss som har skrevet her, eller skal vi skrive at den som vil kan hive seg med?:p Kanskje det bare blir oss uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi kan ha noe om hvor mange kilo vi vil ned sammen til sommeren? fra 2. januar til 2. juni - 5 mnd 50 kilo? (kommer jo såklart an på hva som er deres målsettinger) Det skal jo være en utfordrings tråd ;)

Jeg vil ned 10 kilo på de 5 månedene, tenker at det er gjennomførbart med 2 kg i mnd og 0.5 i uka. Greit å ikke gape over for mye!

Og jeg er enig i at vi ikke burde være for mange, syns vi er en fin gjeng nå jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi kan ha noe om hvor mange kilo vi vil ned sammen til sommeren? fra 2. januar til 2. juni - 5 mnd 50 kilo? (kommer jo såklart an på hva som er deres målsettinger) Det skal jo være en utfordrings tråd ;)

Jeg vil ned 10 kilo på de 5 månedene, tenker at det er gjennomførbart med 2 kg i mnd og 0.5 i uka. Greit å ikke gape over for mye!

Og jeg er enig i at vi ikke burde være for mange, syns vi er en fin gjeng nå jeg:D

Det målet vil jeg også ha :) Bra at vi har det samme! Det var vanskelig å komme på et navn på tråden, men det spiller jo egentlig ingen rolle sånn sett. Kanskje lurt vi kommer oss bort fra denne tråden, så andre slipper å bli bombadert med innlegg, selv om de allerede har blitt det :p Jeg lager en tråd nå jeg, så får det bare være om navnet på den blir teit :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for meg heller.. Mitt mål er rett og slett synlige mageruter til sommeren, og hvor mange kilo det kreves får jeg ta underveis;) her kommer alt til å gå etter fettprosenten. Gleder meg til å starte med diett:D( selvom det blir hardt etter all maten nå:eek:)

Et mål er et mål :D Jeg gleder meg også, og spesielt nå som vi er flere sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...