Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, men vi kan lage en tråd sammen!!:)

Jaa.. vi lager en tråd..:Dog vi måå komme med updates!

Ja, vi lager en egen tråd under utfordringer kanskje? Vi kan utfordre hverandre til å være flinke, så kan vi ha ukentlige oppdateringer for å følge med på hvordan det går :) Jeg kommer nok til å ha en loggbok ved siden av og, men fint om vi kan ha en felles for å holde hverandre motiverte og i skinnet! ;) Dette tror jeg blir bra!

Ja, vi lager en egen tråd under utfordringer kanskje? Vi kan utfordre hverandre til å være flinke, så kan vi ha ukentlige oppdateringer for å følge med på hvordan det går :) Jeg kommer nok til å ha en loggbok ved siden av og, men fint om vi kan ha en felles for å holde hverandre motiverte og i skinnet! ;) Dette tror jeg blir bra!

Ja god ide!:D

KAn jeg slenge meg med?? Første gangen jeg skal på ordentlig diett, så hadde vært greit å hatt noen "kjennte" å dele det med =)

Selvfølgelig, jo flere jo bedre :)

Ja noen av dere frøkner som vil opprette?:D I utfordringer høres bra ut!

Og den 2 januar kan vi jo feks legge inn nåværende mål og ønskede mål? Så logger vi nye mål, hver uke-slutt feks?

Ja, det var veldig lurt!! Skal det bare være for oss som har skrevet her, eller skal vi skrive at den som vil kan hive seg med?:p Kanskje det bare blir oss uansett :)

Annonse

Ja, det var veldig lurt!! Skal det bare være for oss som har skrevet her, eller skal vi skrive at den som vil kan hive seg med?:p Kanskje det bare blir oss uansett :)

Gjør det internt :) Blir lettere å holde fokuset om vi er få :)

Kanskje vi kan ha noe om hvor mange kilo vi vil ned sammen til sommeren? fra 2. januar til 2. juni - 5 mnd 50 kilo? (kommer jo såklart an på hva som er deres målsettinger) Det skal jo være en utfordrings tråd ;)

Jeg vil ned 10 kilo på de 5 månedene, tenker at det er gjennomførbart med 2 kg i mnd og 0.5 i uka. Greit å ikke gape over for mye!

Og jeg er enig i at vi ikke burde være for mange, syns vi er en fin gjeng nå jeg:D

Annonse

ikke for meg heller.. Mitt mål er rett og slett synlige mageruter til sommeren, og hvor mange kilo det kreves får jeg ta underveis;) her kommer alt til å gå etter fettprosenten. Gleder meg til å starte med diett:D( selvom det blir hardt etter all maten nå:eek:)

Kanskje vi kan ha noe om hvor mange kilo vi vil ned sammen til sommeren? fra 2. januar til 2. juni - 5 mnd 50 kilo? (kommer jo såklart an på hva som er deres målsettinger) Det skal jo være en utfordrings tråd ;)

Jeg vil ned 10 kilo på de 5 månedene, tenker at det er gjennomførbart med 2 kg i mnd og 0.5 i uka. Greit å ikke gape over for mye!

Og jeg er enig i at vi ikke burde være for mange, syns vi er en fin gjeng nå jeg:D

Det målet vil jeg også ha :) Bra at vi har det samme! Det var vanskelig å komme på et navn på tråden, men det spiller jo egentlig ingen rolle sånn sett. Kanskje lurt vi kommer oss bort fra denne tråden, så andre slipper å bli bombadert med innlegg, selv om de allerede har blitt det :p Jeg lager en tråd nå jeg, så får det bare være om navnet på den blir teit :p

ikke for meg heller.. Mitt mål er rett og slett synlige mageruter til sommeren, og hvor mange kilo det kreves får jeg ta underveis;) her kommer alt til å gå etter fettprosenten. Gleder meg til å starte med diett:D( selvom det blir hardt etter all maten nå:eek:)

Et mål er et mål :D Jeg gleder meg også, og spesielt nå som vi er flere sammen! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...