Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Jeg er en av dem som helt siden barneskolen har vært en pingle når det gjelder å kaste seg ned for å slå hjul eller komme seg opp på hendene, men jeg har bestemt meg for at jeg søren meg skal lære meg det uansett. Etter en tid med styrketrening har jeg endelig blitt sterk nok til å stå stabilt på hodet, og nå leter jeg etter en måte å gå fra en støtteflate med tre punkter til en med to. Jeg er ganske sikker på at skuldrene mine trenger videre trening for å klare å holde meg da, men jeg kommer ikke videre uten å forsøke! :) Er det noen som har en fremgangsmåte på å kontrollert lære seg å stå på hendene? Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17501-hvordan-l%C3%A6re-h%C3%A5ndst%C3%A5ende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, tusen takk! Jeg burde sannsynligvis klart å finne den artikkelen selv, så da beklager jeg for å lage et unødvendig emne :)

Hvis du søker litt i forumet så finner du en utfordring også der det var flere som heiv seg på for å lære å stå på hendene. Så ser du litt hvordan de fikk det til underveis. Kan sikkert være interessant.

Edit... Siden jeg er så utrolig flink til å søke så fant jeg den til deg:

Håndstående - You in? | Fitnessbloggen Forum

Hei! :)

Artikkelen er god å følge den, men med erfaring er det et punkt til jeg vill legge inn og forsterke.

Wall HS - blir vegg håndstående på norsk - er veldig fin for tidlig å styrke kjernemuskelaturen i skuldre for nettop håndstående. Poenget er få armene så nært veggen så mulig, og bli det med en rettest mulig holdning. Du er veldig sterk om du klarer opp til 1 minutt ;)

Stå slik som han i denne videoen, bare husk at du slipper å tappe skuldre enda ;)

Annonse

Så genialt at det 10 000 innlegget kom i en tråd med et tema som jeg elsker å svare å diskutere på! :D

Forresten, On topic så kan jeg jo si at de wall runs som er illustrert i videoen ovenfor er en veldig fin måte å viderutvikle håndstående på for dere som har litt tid opp ned fra før av ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...