Knugen Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 Noen som har en formening om hvor lenge man blir satt ut av spill i forhold til styrketrening dersom man får foretatt en bukplastikk med sammensying av magemuskler (som er meget splittet pga svangerskap)? Siter
Lotta Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 6-8 uker. Og så må du starte rolig igjen etter det. I sær øvelser der du strekker kroppen (armene over hodet, beina rett ut) tar det tid før kroppen takler. Knugen 1 Siter
rampejente Skrevet 19. februar 2013 Skrevet 19. februar 2013 jeg sydde ikke magemuskler, men følte at magen var stram og vond på en måte i et halvt år etterpå. Men var aktiv på alle andre måter veldig raskt etter OP. Løftet på ungene ( en på 9 mnd og en på 2 år) etter 2 uker. Knugen 1 Siter
rampejente Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 du kan sjekke ut bukplastikk.com også om du ikke allerede er der. Myyye info å finne der. Knugen 1 Siter
Sky Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Når jeg tok bukplastikk fikk jeg ikke løfte tungt på 6 uker minst (fikk sydd magemusklene ) og ikke trene før etter minst 8 uker, og da starte forsiktig. Den første tiden var jeg uansett ikke i stand til slikt da jeg måtte gå krokbøyd pga operasjonssåret og det tok vel rundt fire-fem uker før jeg kunne rette meg helt opp uten at det røsket i såret. Det første halvåret (om ikke lengre) hovnet jeg opp i magen hver gang jeg hadde vært mye aktiv, det er forsåvidt ikke farlig, bare ubehagelig Knugen 1 Siter
Knugen Skrevet 20. februar 2013 Forfatter Skrevet 20. februar 2013 Hm, har hatt to ks og husker jo at det var ikke mye futt i kroppen i tiden etterpå. Er bare bekymret for at jeg mister mye av det jeg har bygd opp av form og at det vil ta så avsindig tid å bli i god form igjen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.