Supermosjonisten Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg finner ikke resultater på nett. Mener det er 1000 meter som ros i Athletic fitness, prøvde meg i dag og rodde på 3 min 24 sekunder. Vet ikke hvordan dette ligger an? Er det noen som har noen guide til teknikk også, skulle tro man bør prøve å koble inn bena så mye som mulig. Ellers virket det på meg som at dette var en glimrende måte å bruke kroppen på. Skyhøy puls og pump i diverse muskulatur:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Det er ganske så bra! ErikH lå vel rundt den tiden på konkurranse i høst om jeg ikke husker feil http://forum.fitnessbloggen.no/uploads/emoticons/default_smile.png' alt=':)'> Flexern har også en tid rundt der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErikH Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Det er ganske så bra! ErikH lå vel rundt den tiden på konkurranse i høst om jeg ikke husker feil har også en tid rundt der! Jeg hadde 3min 14sek på NM Ang roing: Kristin Charm, Supermosjonisten og R-gear 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole Morten Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Veldig bra tid det, det lå vell rundt 3.00 - 3.30 i AF? Supermosjonisten og ErikH 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermosjonisten Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Takk for innspill og videoer..skal studeres så får jeg forsøke på nytt. Noen som vet hva tidene ligger på i kvinneklassen i AF? ErikH 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ref Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Etter det jeg har sett bør man nok ligge nærmere 3min blank enn 3.30, sinnsykt bra nivå på roing! Vi må nok bare stålsette oss Supermosjonisten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Takk for innspill og videoer..skal studeres så får jeg forsøke på nytt. Noen som vet hva tidene ligger på i kvinneklassen i AF? Emiliemo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg hadde 3min 14sek på NM Da får du ha meg unnskyldt, du er ennå flinkere enn jeg allerede trodde :happy: ErikH 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Noen som har tips for å ikke dette av maskinen? Hver gang jeg har prøvd PR har jeg blitt for aggressiv og falt på det "sporet" R-gear 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ref Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Noen som har tips for å ikke dette av maskinen? Hver gang jeg har prøvd PR har jeg blitt for aggressiv og falt på det "sporet" Klister på rumpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wheysted Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg tenker, siden det sikkert er tyngre på selve konk dagen enn på trening pga. formen, hva var PR på trening rundt den tiden? ErikH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErikH Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg tenker, siden det sikkert er tyngre på selve konk dagen enn på trening pga. formen, hva var PR på trening rundt den tiden? ErikH Fikk pers på nm, jeg wheysted og Daniel Sol 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliemo Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Emiliemo Beste tiden for jentene i høst var typ 3:37/38. Kristin Charm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wheysted Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Fikk pers på nm, jeg Åja! men da så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.