Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du burde klappe deg selv på skulderen for det fantastiske resultatet du har oppnådd så langt, det står det virkelig respekt av! :-)

Pass på at du ikke tenker for mye og overkompliserer i den fasen du nå går inn i, det ER lett å bli forvirrett, frustrert og demotivert, tenk næringsrik mat i riktig mengde, og hard trening - alt annet er egentlig bare støy. Du har allerede bevist overfor deg selv at du kan sette deg mål og nå dem, det er gull verdt når du nå skal begynne å bygge den kroppen du vil ha :-)

Fortsetter under...

Jeg logger mat og trening via diett.no

Gjort det slavisk i mange mange mnd ;)

Går aldri sulten, og spiser en sinnsyk mengde mat.

Får vel lære meg til å innta mer av maten med riktig fett også :)

Og prøve å øke innholdet av proteinrik mat.

Da brukes ukene frem mot sommerferien på å trene, spise og skjønne mer av dette :D

Tusen tusen takk for all hjelpen, det er gull verdt!

Det er nok en veldig skummel innstilling, men som du sier - ta det steg for steg og ikke overkompliser det. Kroppen kan faktisk stoppe opp av stress og (snakker av erfaring), så ta det i ditt tempo. Et triks er å ikke bruke magre produkter, men de "originale" Samt bruke olivenolje, avokado og andre ting som er sunt men med god næringstetthet :)

Slapp av, kos deg, lev sunt så skal du se at resultatene kommer! :)

• 3 uker senere...

Jeg glemte jo helt å takke dere alle for feedbacken jeg ha fått her :D

Øka kcal inntaket (vekta står fortsatt stille da) MEN musklene popper som bare det ;)

Gått opp 2 cm rundt overarmen på 3 uker nå (og det er ikke fett) :D

Så er spm...

Nettopp tømt en sånn 3 kilos ja fra PF av dette whey tec proteinpulveret og skal bestille nytt.

Er det noe ute på markedet som er bedre? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...