Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt opp hva jeg spiser som regel om dagene på diett.no sine sider og det jeg fant ut er

at jeg ligger på 1900 kcal, Fett 67g , Karbohydrater:117 g og Proteiner : mellom 150 og 155g

Jeg 187cm og vekta er på rundt 86 kg p.d.d

Har trent i 1 år,tidligere veide jeg 75 kg så jeg har godt opp 11kg på 1 år så er godt fornøyd med det.

Målet er å veie og ligge på rundt 90kg

Treningsprogrammet jeg bruker for tiden er x-size og trener da 4 dager i uken

Hvordan kan jeg holde vekten stabilt på 90 kg og samtidig bygge mere muskler ?

er det proteiner jeg trenger mest av ? heller gå ned på f.eks karbohydrater ?

.

Fortsetter under...

haha!jeg så nå på diett.no at jeg har ikke gjort dette riktig

Ligger på rundt 2900 - 3000 kcal:)

Det hørtes mye bedre ut! :) Jeg er nok ikke riktig person å svare deg bedre enn dette da, men håper du får gode, veiledende svar fra noen av ekspertene her inne! Lykke til!! :)

Det hørtes mye bedre ut! :) Jeg er nok ikke riktig person å svare deg bedre enn dette da, men håper du får gode, veiledende svar fra noen av ekspertene her inne! Lykke til!! :)

Takk for det:)!!Satser på det (y)

Annonse

Jeg holder personlig en stabil vekt rundt 85kg på rundt 3400kcal/dag, så du kan nok øke inntaket en del. Du kan fortrinnsvis øke fettinntaket tilhvertfall 1g/kg. Rundt 100g/dag er et fint utgangspunkt. Proteininntaket ditt er fint, og litt avhengig av treningsmengde og preferanse kan du også øke ksrbohydratinntaket dersom du ønsker det.

Jeg holder personlig en stabil vekt rundt 85kg på rundt 3400kcal/dag, så du kan nok øke inntaket en del. Du kan fortrinnsvis øke fettinntaket tilhvertfall 1g/kg. Rundt 100g/dag er et fint utgangspunkt. Proteininntaket ditt er fint, og litt avhengig av treningsmengde og preferanse kan du også øke ksrbohydratinntaket dersom du ønsker det.

Ok da skal jeg prøve å øke inntaket litt mere,takk for svar:)!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...