Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sier ikke du har tren-t hardt, Emil. Poenget mitt er at dersom den som er i best form er den som har rett kan noen automatisk mer enn deg om de er større, sterkere og har lavere fettprosent enn deg, selv om det ikke er som resultat av kunnskap de kan hjelpe andre med de har blitt slik.

Det er konsekvensen av å si at den som er størst/sterkest/i best form er den en bør høre på. Da bør alle finne frem programmene og diettene til Mr Olympia-vinnere og kopiere dem.

Nei, og det burde du heller ikke gjøre

resultat er ofte noe som kommer hånd i hånd med kunnskap.

Jeg hadde feks aldri overlat alt til deg når det hadde kommet til muskelvekst.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

MartinK

Postede bilder

Nei, og det burde du heller ikke gjøre

resultat er ofte noe som kommer hånd i hånd med kunnskap

Nå drar du jo dette til en personlig rettet sak mot deg og din fremgang og kunnskap. Fint, flott og gratulerer med dagen til deg og dine resultater så lang - men som Asle nevner i fleng OG godt reflekterer i over her så er du ingen hjelp til trådstarter med det du har kommet med så langt iaf..

Det har ingenting med DEG å gjøre, men hva du presterer å trykke ned i tastaturet

Nå drar du jo dette til en personlig rettet sak mot deg og din fremgang og kunnskap. Fint, flott og gratulerer med dagen til deg og dine resultater så lang - men som Asle nevner i fleng OG godt reflekterer i over her så er du ingen hjelp til trådstarter med det du har kommet med så langt iaf..

Det har ingenting med DEG å gjøre, men hva du presterer å trykke ned i tastaturet

gå å lek med maskingeveret du

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...